25/7/12

Μάσκες Προσώπου ~Apivita~

Καλημέρα κορίτσια..!Ανα καιρούς είχα ακούσει και είχα διαβάσει πολλά πράγματα για τις μάσκες προσώπου της Apivita!Δεν τις έχω δοκιμάσει δυστιχώς..διότι το δέρμα του προσώπου μου είναι πολυ ευαίσθητο και δεν δέχεται και πολλα..να φανταστείτε ούτε ροδόνερο δεν δέχτηκε..αμέσως πέταξα 2 σπυράκια..!!
Σήμερα λοιπόν λέω να κάνω μια μάσκα δώρο στον εαυτό μου και αποφάσισα να πάρω της Apivita..θα πάρω την μάσκα με το καρότο για την βραδινή περιποίηση αν δε κάνω λάθος..!

Το καρότο πηγή βιταμίνης Α βοηθά  στην ανάπλαση της επιδερμίδας
χαρίζοντας στο δέρμα λάμψη και ζωντάνια.
Οι μάσκες προσώπου της Apivita,
 Express Beauty και Express Gold,
 είναι μια μοναδική σειρά που περιλαμβάνει 
22 διαφορετικές μάσκες για το πρόσωπο, 
πλούσιες σε φρούτα και λαχανικά της Μεσογείου,
 βιταμίνες και ιχνοστοιχεία
αλλά και με σπάνια και πολύτιμα συστατικά.
 Διαλέξτε ανάμεσα σε μάσκες ενυδάτωσης με αγγούρι,
 αλόη ή μέλι, λάμψης με ρόδι ή πορτοκάλι
τροφής με καρότο ή δημητριακά
αντιγήρανσης με σταφύλι ή με κόκκινο κρασί.


Κάντε κι'εσείς μια μάσκα προσώπου δώρο στον εαυτό σας 1 φορά την εβδομάδα¨
φιλάκια xx



7 σχόλια:

  1. exo xrisimopoiisei ayti me to aggouri. Dustuxws den kanw suxna maskes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως σου φάνηκε?κ εγώ μη νομίζεις..τον τελευταίο 1 μήνα κάνω μάσκες!:)

      Διαγραφή
  2. oi maskes kai ta peeling ths apivita einai ta agapimena mou <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?:) εγώ πρώτη φορά θα δοκιμάσω μόλις τώρα επιτέλους γτ άκουσα πάρα πολλά!πήρα αυτην με το καρότο και μου έδωσαν αλλη μία με ελιά για απολέπιση:)

      Διαγραφή
  3. Εγώ χρησιμοποιώ αυτήν με τον πράσινο άργυλο και για ενυδάτωση αυτή με το αγγούρι!! Περιττό να πω ότι τις λατρεύω :)
    Είμαι η νέα σου follower.. Θα χαρώ πολύ να περάσεις μια βόλτα από το blogaki μου μιας και έχω και έναν μικρό διαγωνισμό αυτές τις ημέρες..

    Πολλά φιλιά
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/2012/07/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα θα την διαλέξω την επόμενη φορά..:O
    Χέρομαι που σε γνωρίζω φίλη μου:) ενοείτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάσκα απαραίτητα κάθε εβδομάδα! Είναι υπόθεση 5 λεπτών το πολύ... μόνο καλό μας κάνει! Της Apivita έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής αυτή που είναι με πρόπολη!
    Θα σοκιμάσω στην πορεία κι άλλες... Ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή