6/9/13

Απολέπιση χειλιών στο σπίτι !

Γειά σας και πάλι κορίτσια..Σήμερα θα κάνουμε απολέπιση στα χείλια μας με έναν σπιτικό τρόπο.Έχω ακούσει πολλούς τρόπους βαίβεα όμως αυτός με βολεύει και αυτά τα φυτικά υλικά τα έχω πάντα στο σπίτι μου..οπότε το κάνω....
Τι θα χρειαστούμε :
ένα κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη μαύρη η λευκή
ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο η αμυγδαλέλαιο 



Τα βάζουμε σε ένα φλιτζανάκι και τα ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένα μείγμα.Το απλώνουμε στα χείλη μας κάνοντας απαλές κινήσεις χωρίς να τα πληγώσουμε και στη συνέχεια με απαλές κινήσεις ξεβγάζουμε με λίγο νερό σκουπίζουμε τα χείλη μας με μια πετσετούλα και εφαρμόζουμε το lip balm μας η την βαζελίνη.Εγω χρησιμοποιώ την βαζελίνη με άρωμα καρύδας απο τα jumbo που είναι πολύ μεγάλη συσκευασία και οικονομική μιας που τα τώρα lip balm είναι λίγο ακριβά(αν θέλουμε και καλά προιόντα) αυτό θα ενυδατώσει τα χείλη μας και θα τα κάνει να φένονται λαμπερά και όμορφα!
Εγώ αυτό το κάνω κάθε δύο μέρες περίπου και το ίδιο και στο πρόσωπο μου..αλλά δεν θα το πρότινα σε κοπέλες που έχουν λιπαρό δέρμα....


Αυτή ήταν η σημερινή μου συνταγή για απολέπιση χειλιών κορίτσια μου..ελπίζω να σας άρεσε..
Εσείς τι τρόπους έχετε για απολέπιση χειλιών?:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου