1/10/13

Aγαπημένα Σεπτεμβρίου !


Γειά σε όλες κορίτσια μου και καλό μήνα να έχουμε με χαμόγελα...αργώ να κάνω post αλλα φυσικά δε θα μπορούσα να μη βρω χρόνο να κάνω τα αγαπημένα του μήνα διότι έχω να σας δείξω πράμαααα....χαχα ας αρχίσουμε....

Το πρώτο που μου άρεσε πάρα πολύ είναι το γαλάκτωμα σώματος της Bepanthol.το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ μετά το ξύρισμα ειδικά στην περιοχή των ποδιών μου που μετά απο λίγο με τσούζουν και εμφανίζουν μικρά μικρά απαίσια σπυθουράκια..και επίδης το χρησιμοποιεί και το αγόρι μου μετα το ξύρισμα όταν ερεθίζεται η επιδερμίδα του το γαλάκτωμα την ενυδατώνει και την καταπραύνει πλήρως...επίσης λειτουργεί τέλεια και σε πολλές άλλες περιπτώσεις όπως τσίμπημα απο κουνούπι η όποια άλλη κοκκινίλα έχετε η χτύπημα..όλα χάνονται :) βέβεα δεν είναι για ακμή..να τα λέμε αυτά...:) αν και εγώ δεν την βάζω στο πρόσωπο μου ποτέ..γιατί έχει λίγο έντονο άρωμα και φοβάμαι..Αποροφάται κατευθείαν και αφήνει όμορφη αίσθηση και ενυδάτωση.


Επόμενο είναι η bb cream της Oriflame...την πήρα μια φορά αλλα δεν νομίζω να την πάρω ξανά λόγω της τιμής της..8 ευρώ για πολύ λίγα ml..έχει ματ τελείωμα..όμορφη μυρωδιά πολύ καλή κάλυψη και όλαα τα θετικά..όμως το μόνο αρνητικό είναι η τιμή της...δυστυχώς..


Επόμενο που θα σας δείξω είναι δυο κραγιόν..το ένα το έχω πάρα πολύ καιρό..το άλλο όχι και τόσο αλλά τα έχω λιώσει και τα δυο αυτό το μήνα...το ένα της Maybelline που σας εχω ξαναδείξει και το άλλο της lovie.και τα δυο πολύ όμορφα χρώματα και αρκετά σταθερά κραγιόν ..Της lovie είναι τελείως ματ ενώ το άλλο όχι και τόσο.




Επόμενο προιόν που θα σας δείξω είναι η μάσκαρα της Maybelline η volum'express που την φοράω καθημερινά..το μόνο αρνητικό που έχει είναι οτι διαχωρίζει πολύ τις βλεφαρίδες ενώ εμένα μου αρέσουν πυκνές...παρ'ολα αυτά μαρέσει πολύ σαν μάσκαρα...


Τα τελευταία και καλύτερα τα άφησα για το τέλος...λοιπόν :)
έχω βρεί ενα μαγαζάκι στο αιγάλεω (πληροφορίες θα σας δώσω στο τέλος του post)που έχει κολόνιες τύπου..έχω πάρει πάνω απο 4 φορές και κοντεύω να συμπληρώσω την κάρτα την οποία μου έδωσαν εκεί μέχρι να φτάσω την 6η φορά που θα μου δώσουν δώρο μια κολόνια..Έχω δοκιμάσει πολλές κολόνιες απο εκεί..κ έχω πάρει πάρα πολλά δωράκια...και τώρα δοκιμάζω και δυο νέες τις οποίες θα τις ξαναπάρω οτι και να γίνει οταν τελειώσουν γιατι είναι τέλειες....


Είναι η Hypnotic Sensulle και η Fame by Lady Gaga..είναι οτι ποιο τέλειο έχω δοκιμάσει σε μαγαζιά τέτοιου τύπου απο κολόνιες...Μένει άπειρες ώρες..παρατήρησα πως δεν αποροφούνται αμέσως πάνω στο δέρμα μα μετά απο κάποια λεπτά..και μαλλον γι'αυτό μένει...έχει πολλά ml για όλα τα γούστα και διαφορετικές τιμούλες....ξεκινάει απο 2 ευρώ το σωληνάριο που είναι αυτό...στις φοτο!!!
Η hypnotic είναι ποιο χειμωνιάτικη θα έλεγα και η άλλη ποιο ανοιξιάτικη όμως τρελένομαι και για τις δυο και τις φοράω συνέχεια....δυστυχώς δεν το χω στο να περιγράφω αρώματα...αλλά μπορώ να σας πώ τι μου εκφράζει η καθε μία...
η Hypnotic κάτι πολύ θηλυκό και ρομαντικό βαρύ...και η fame της Lady Gaga κάτι μοντέρνο και φρέσκο και πολύ κοριτσίστικο :)

Πληροφορίες για το μαγαζί....

Μaison
de la perfumerie λέγεται και είναι απο την έξοδο Παπαναστασίου στο μετρό του Αιγάλεω όλο ευθεία :)
δυστυχώς δεν έχει κάποιο τηλεφωνο πάνω στην καρτα που έχω εγώ...

Αυτά κορίτσια μου απο εμένα...ελπίζω να περνάτε τέλεια όλες!!!

Σας αγαπάω πολύ :) 






1 σχόλιο:

  1. καλό μήνα!!πολύ όμορφα τα πραγματάκια!!!το μαγαζάκι με τις κολωνιες φαίνεται τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή