29/10/13

October Favorites !

Γειά σας κορίτσια μου..έχετε καιρό να με δείτε το ξέρω αλλα που μυαλό για post ..πάντως ετοιμάζω huge haul που δυσκολεύομαι πολύ για να μη σας δείχνω τι αγοράζω όμως αξίζει τον κόπο γιατί έρχεται το post σύντομα..έχω διορία μέχρι τα Χριστούγεννα...χαχα!!πάντως ετοίμασα τώρα ένα Post για να δούμε τι χρησιμοποίησα ποιο πολύ αυτόν τον μήνα που πέρασε και μου άρεσε πολύ πολύ....
Συγνώμη για την κακή ανάλυση αλλα αποφάσισα να κάνω το post τώρα που έχει βραδιάσει και ο φωτισμός στο δωμάτιο 
δεν είναι οτι καλύτερο..όπως και η κάμερα μου!!!




Lovie lipstick 64
είναι ενα πολύ 
όμορφο κοραλί nude χρώμα πολύ ματ..
χωρίς λίγη ενυδάτωση στα χειλη τα ξερένει αρκετά σε σημείο να γίνετε λιγο ενοχλητικό..έχει απίστευτη διάρκεια όμως ξερένει τα χειλη όπως σας είπα..πολύ οικονομικό...το μόνο θέμα που έχω με αυτά τα κραγιονάκια είναι η συσκευασία τους...ειδικά το καπάκι δυστυχώς πολλά μου έχουν σπάσει η μου ανοίγουν μέσα στην τσάντα μου...αλλα δεν πειράζει...για 1 ευρώ και κάτι είναι ΤΕΛΕΙΑ !!!!



Maybelline Crayon d'Oriental 
Ενα πάρα πολύ πολύ φοβερό μολύβι ματιών..πολύ μαύρο..εύκολο στην χρήση σας έχω μηλίσει ξανά γι'αυτό..το συγκεκριμένο το παίρνω μέσα απο το πακετάκι που έχει 3 μάσκαρες μαζί η και με τα 5 κραγιον που είναι μαζί ..αρκετά ακριβά θα έλεγα αυτά τα πακετάκια όμως συμφέρουν...έχει πολύ καλή διάρκεια δεν τρέχει αλλα δεν ξέρω αν αυτή είναι και η κανονική του συσκευασία..θα κάνω μια βόλτα στα hondos και θα δώ..πάντως μου φένεται μικρούλι ..

Μια παλέτα που είχα κάνει και ενα review..την είχα πάρει απο το Τιτάν στο Αιγάλεω...είναι απο την εταιρεία Jully Rose έχει πολύ προιόν μέσα βλέπετε πόσο έχω τελιώσει..έχει ποικιλία χρωμάτων σε όλες τις παλέτες της και δεν βρίσκω κάτι αρνητικό.. βλέπετε απο αυτήν την παλέτα ποιο χρησιμοποιώ ποιο πολύ...είναι ένα πολύ γλυκό ροδακινί προς ροζ...που μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!!
επίσης η απόδοση είναι μια χαρα!!!
Και αφού τελείωσα με τα προιόντα μακιγιάζ...πάμε σε άλλαααα.....


Aussie Take The Heat 
Είναι ένα σπρέυ κατα της θερμότητας που το βάζουμε σε λουσμένα μαλλάκια ..και τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ και το σαμπουάν απο Aussie..θέλω να σας πώ ένα περιστατικό που μου συνέβει στο κομωτήριο όπου πάω για να κάνω εξάσκηση μια φορά την εβδομάδα..και που δεν μου είναι και το καλύτερο μου..Γενικά εκεί μέσα έχουν μια άλλη άποψη για όλα κάτι που δεν συμβαδίζει με τις δικές μου απόψεις ..και των περισσότερων πιστεύω..Εκτος του οτι κανένας δεν ήξερα αυτά τα προιόντα ούτε μια κοπέλα..η τουλάχιστον έτσι είπαν οταν τους είπα πως λούζομαι με αυτά και μου αρέσουν πολύ..τα σνόμπαραν και μου είπαν που τα βρίσκεις αυτά??Στην Αυστραλία?με ένα πολύ ειρωνικό ύφος..δεν έδωσα βάρος λοιπόν στο περιστατικό αφού έχω δεί τόσα εκεί μέσα...πλέον...Για εμένα τα Αussie δεν είναι απο τα ποιο οικονομικά βέβαια προιόντα όμως τα θεωρώ πολύ καλά για την δουλειά τους..φυσικά και όλοι δεν μπορούμε να αγοράσουμε προιόντα με 30 και 20 ευρώ στις μέρες μας για τα μαλλιά μας ..άλλοι μπορούν και μπράβο τους..όμως εγώ και να μπορούσα δεν θα το έκανα...το θεωρώ ντροπή στις μέρες μας....Κλείνω αυτό το θέμα όμως κορίτσια μου γιατί είναι μεγάλο..και κυρίως δική μου άποψη!!!Τα καλά νέα είναι οτι μπορώ να βρώ τα Aussie τώρα στον Βασιλόπουλο της γειτονιάς μου και δεν χρειάζεται να τρέχω hondos!!!! Ευτυχώς...
Έχω δεί πολύ διαφορά στα μαλλάκια μου τον τελευταίο καιρό...έχω αλλάξει συνήθειες,δεν χρησιμοποιώ πιστολάκι πλέον..πρέσα καθόλου εκτός αν έχω να πάω κάπου καλά...και την ρίζα μου την αφήνω αρκετούτσικο καιρό...και έχουν καλυτερέψει πάρα πολύυυυ...!!!!:)


Ιδού..μια λακ απο τα Jumbo !!! Είναι λέει για δυνατό κράτημα 
έχει τα θετικά του κόσμου...!!!!
Δείτε πόσο μεγάλο είναι το μπουκάλι...δεν συνηθίζω να αγοράζω τίποτα τέτοιο απο τα Jumbo..όμως στην σχολή χρειαστίκαμε λακ για την κούκλα..και αφού αυτή ήταν πολύ οικονομική την αγόρασα...και φυσικά την δοκιμασα και στα δικά μου....Δυστυχώς αφηνει λίγα ασπράκια..όμως αν την ψεκάσετε απο ποιο ψηλά στα μαλλάκια σας θα είστε μια χαρά..εγώ δεν έχω θέμα με  τα ασπράκια..δεν φένονται στα μαλλιά μου λόγω χρώματος ευτυχώς οπότε μου έκατσε κουτί..το κράτημα είναι μια χαρά...η τιμή μια χαρά....κοστίζει στα 2.50 ευρώ η 3 αν θυμάμαι καλά...και διαρκεί πολύ πολύ καιρό..έγω την έχω ένα μήνα...κάνω κάθε μέρα χρήση και τώρα μου τελίωσε :) Είναι μια πολύ καλή λύση και οικονομικη!


Δύο πολύ όμορφα μανό απο την toyoko και την olivia..και σας τα δείχνω γιατί έχω βαμμένα τα νύχια μου με αυτά τα δυο..και τα έχω απο την Παρασκευή και δεν έχουν πάθει ΤΙΠΟΤΑ!!!!να μου πείτε και αν σας αρέσει το σχεδιάκι μου...απλό και όμορφο..!!!!!χαχα

και τώρα....ετοιμαστείτε...:P
1.....


2............


3.......


4...............


TΕΛΕΙΟΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ????
Και πολύ βολικό κορίτσια μου...μου θύμησε τις ματριόσκα..αυτές τις ρώσικες κουκλίτσες που έχουν και τα μωράκια μέσα τους...χαχα :) Το πήρα απο το τιτάν χωρίς να ξέρω οτι είναι έτσι και ενθουσιάστικα..μόνο 1 ευρώ...και το ίδιο το πήρα και σε ροζ...όμως δεν έχει τόσα πολλά μέσα...


Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου κορίτσια...μείνετε συντονισμένες γιατί έρχετε Ηuge Haul!!!! 
♥ ♥ ♥




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου