31/10/15

Γλυκό μωσαικό ~ Συνταγή Απλή & εύκολη ❤

Γειά σας κορίτσια μου..όπως καταλάβατε απο τον τίτλο σήμερα θα φτιάξουμε μαζί ένα γλυκάκι...το σηκώνει ο καιρός ...Αφού είμαστε μέσα και χουχουλιάζουμε να κάνουμε και κάτι δημιουργικό !Πάμε να ξεκινήσουμε ....!!!



Υλικά: 
250 γρ.Βούτυρο (κατα προτίμηση εκτός ψυγείου.)
1 ποτήρι ζάχαρη άχνη
3 αυγά(προερετικά.αλλά εγώ βάζω)
2 βανίλιες 
2-3 σταγόνες κονιακ η λικέρ η λίγο ουίσκι(οτι προτιμάτε ίσα για να σπάσει η μυρωδιά του αυγού)
5 κουταλιές σοκολάτα σε σκόνη (εγώ χρησιμοποίησα απο ρόφημα σοκολάτας)
2 πακέτα μπισκότα πτι μπερ 

Εκτέλεση: 
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη άχνη και έπειτα ρίχνουμε τα αυγά.Προσθέτουμε τις βανίλιες το ποτό που έχουμε επιλέξει και το κακάο και χτυπάμε για να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας.
θα βγεί κάπως έτσι:


Μη φοβηθείτε οτι είναι πολύ νερουλό διότι θα ρίξουμε τα μπισκότα και θα πίξει.
Βάζουμε λοιπόν τα μπισκότα μας αφού τα έχουμε σπάσει σε μικρά μικρά κομματάκια και ανακατεύουμε.θα βγεί κάπως έτσι:


Aπλώνουμε σε μια λαδόκολλα το γλυκό μας και ζυμώνουμε για να του δώσουμε σχήμα κορμού,μπαστουνιού η όπως θέλετε.Τοποθετούμε στην κατάψυξη για όση ώρα θέλουμε και μετά συντηρούμε στο ψυγείο!



Ετοιμοοοο!!!!
Λίγα μυστικά ακόμα:
Βάζω λαδόκολλα διότι είναι πανεύκολο το άνοιξε - κλείσε επειδή το αλουμινόχαρτο μου αφήνει κομματάκια μέσα στο γλυκό και δεν το θέλω αυτό.
Πείτε μου αν το έχετε δοκιμάσει και αν σας αρέσει αυτό το παραδοσιακό γλυκάκι !!!
Φιλάκια πολλά πολλά.



2 σχόλια:

  1. Μιαμμμμ μ'αρέσει το μωσαϊκό! Θα το φτιάξω! Φιλιά πολλά Άννα μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις είναι νοστιμότατο και πανεύκολο κορίτσι μου :* περιμένω εντυπώσεις

      Διαγραφή