26/10/15

Empties #2 Οκτωβρίου


Καλησπέρα σε όλες κορίτσια μου..πως είστε?Εγώ δεν ξέρω κρυώνω πολύ αυτές τις μέρες ούτε όρεξη για βόλτες δεν έχω θέλω να κάθομαι με ζεστό καφέ και κουβερτούλες :P :P
Έχω μαζέψει όλα τα empties αυτού του μήνα,δε περιμένω κάποιο άλλο προιόν να μου τελειώσει και αποφάσισα να σας τα δείξω..αν και τα περισσότερα τα ξέρετε και κάτω απο κάθε προιόν θα σχολιάζω θετικά και αρνητικά !


θα ξεκινήσω με το σαμπουάν της Garnier Goodbye Damage.Κυριολετικά το λάτρεψα,το αγάπησα και απο μια τέλεια μυρωδιά που κρατάει στα μαλλιά και σε θέμα αφρού και σε θέμα καθαριότητας και ενυδάτωσης...αν και δεν μένω ποτέ σε ένα σαμπουάν πάντα ακολουθεί και μάσκα συγκεκριμένα της ίδιας σειράς απλά δεν μου έχει τελειώσει ακόμα..γι'αυτό και δεν το δείχνω,οπότε κορίτσια μου.ναι θα το ξαναπάρω και αυτό και όλη την σειρά!!!
Συνεχίζω πάλι με την Garnier μια κρέμα σώματος  intensive 7 days που είναι λατρεμένη και αγαπημένη την έχω πάρει ήδη 3 φορές απο το καλοκαίρι είναι τέλεια σε θέμα ενυδάτωσης,η ενυδάτωση διαρκεί νιώθεις το σώμα σου υπέροχο,βελούδο..είναι ιδανική για χειμώνα αν έχετε ξηρό ευαίσθητο δέρμα και ιδανική για καλοκαίρι για να μυρίζουμε όμορφα και να έχουμε ενυδάτωση και για να φένεται ενυδατωμένο και τέλειο το μαυρισμένο σώμα μας.!
Και περνάω σε ένα αποσμητικό της B.u που το έλιωσα το καλοκαίρι όσο δούλευα έκανε φοβερή δουλειά δεν άφηνε σημάδια στις μπλούζες,διαρκούσε αρκετά,το είχα πάντα μέσα στην τσάντα μου και έχει πολύ καλή μυρωδιά...Έχω ήδη δοκιμάσει το γαλαζιο και δοκιμάζω και το μαύρο!
Πάλι σε roll on..που εμένα και το αγόρι μου μας άφησαν πολύ ευχαριστημένους και τα πέρνουμε με το τσουβάλι αυτά της nivea αφού σχεδόν πάντα τα βλέπουμε 1+1 και είναι ιδανικά..έχουμε πάρει σχεδόν όλες τις σειρές που βγαίνουν και δεν τα αλλάζουμε με τίποτα...αργούν βέβεα να απορροφηθούν οπότε τον χειμώνα για εμένα γίνεται λίγο σπαστικό όλο αυτό γιατί πρέπει να το βάζω πριν την μπλούζα και μετά έχω σαν αποτέλεσμα να πασαλείβεται στην μπλούζα,στεγνώνει μετά απο ένα λεπτό αλλα με νευριάζει που σίγουρα θα το νιώσω σε κάποιο σημείο του σώματος μου φορώντας την μπλούζα :P (δεν ξέρω αν με καταλάβατε)
Συνεχίζω με την αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα ημέρας της bioten που τώρα επειδή στο πρόσωπο φοράω την effaclar όπως σας έχω ξαναπεί όμως δε ξεχνάω ποτέ το λαιμό μου και την εφαρμόζω εκεί ..είναι χρόνια αγαπημένη και θα είναι για πολύ ακόμα !!!
Επίσης αγαπημένο μου που ήδη έχω αγοράσει ξανά είναι το make up της Maybelline το better skin το έχω στην απόχρωση 21 nude,είναι το αγαπημένο μου απο την Maybelline και περιέχει και spf αλλά τώρα τελευταία ψήνομαι να αγοράσω ένα της bourjois !!!
Έχω μια εμμονή με τις κρέμες προσώπου που λένε οτι καταπολεμούν σημάδια,ήπια ακμή και δυσχρωμίες..δεν   θέλω να αγοράζω βαριές κρέμες όμως και προτιμώ αυτές που φοριούνται και σαν βάση πριν το μακιγιάζ...και πρόσφατα τελείωσα την Adaferin που μου την σύστησε ο φαρμακοπειός μου,την συγκεκριμένη την έβαζα μόνο βραδάκι,μου άρεσε αρκετά αλλά θέλω να δοκιμάζω καινούργιες.Οπότε δεν θα την ξαναέπερνα !
Αγαπημένη,λατρεμένη μάσκαρα απο Maybelline εδώ και πολλά χρόνια και όχι μόνο αυτή αλλα και όλες απο Maybelline(σχεδόν,με λίγες εξερέσεις) η The colossal,έχω δοκιμάσει αρκετές και έχω πολλές ανοιχτές δυστυχώς και ευτυχώς τελείωσε αυτή οπότε προχωράμε και για τις άλλες.!
Τελευταίο άφησα τις αγαπημένες μου τσίχλες αυτόν τον καιρό της mentos 45' fresh effect σε καραμέλες όμως όχι στο άλλο κουτάκι που είναι μαλακές.Δοκιμάστε τες είναι τέλειες..!!!
Αυτά ήταν όλα όσα άδειασα αυτόν τον μήνα....Stay tuned!



8 σχόλια:

  1. Την κρέμα σώματος την έχω δοκιμάσει και εγώ και πραγματικά είναι καλή! Από την ίδια σειρά εμ το shampoo να δοκιμάσεις και τη μάσκα μαλλιών!
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την έχω και κοντεύει να τελειώσει κοπέλα μου...είναι τέλεια θα την ξαναπάρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τα αποσμητικά B.U. και τελείωσα κι εγώ πρόσφατα μία Colossal μάσκαρα της Maybelline. Καταπληκτική μάσκαρα και δίνει αρκετό μήκος. Πολύ όμορφο ποστ :)

    Φιλάκια πολλά,
    Αγγελική από www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου..ναι όντως είναι τέλεια τα αποσμητικά <3

      Διαγραφή
  5. Η κρέμα σώματος της Garnier πρέπει να μυρίζει φανταστικά! Από τις colossal λατρεύω την go extreme, είναι από τις αγαπημένες μου! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει τέλεια...φρεσκάδα και σου έρχεται και μια πολύ γλυκιά μυρωδιά ...για μένα είναι οτι πρέπει για το καλοκαίρι.!!!!Και για το χειμώνα για ενυδάτωση!

      Διαγραφή