13/10/15

❤ Haul Maybelline,Manhattan,La Roche Posay,Garnier Fructis,Bu,Frezyderm ❤

Κοριτσάκια μου..τι μου κάνετε?
Πήρα κάποια πράγματα για να τα δοκιμάσω και κάποια άλλα επειδή μου τελείωσαν και επειδή δεν μπορούσα να περιμένω και να μαζεύω πράγματα για να σας τα δείξω όλα όλα μαζί σας τα δείχνω τώρα.
  • Better Skin Maybelline:είναι το αγαπημένο μου και δεν το αλλάζω εύκολα εδώ και δυο χρονάκια!!
  • Dream Satin:Το αγαπημένο της μαμάς μου,το χρησιμοποιούσα παλιότερα αλλα μετά τη δοκιμή με το better skin της το έδωσα γιατί πιστεύω οτι το better skin μου τεριάζει καλύτερα!
  • Manhattan compact powder: Η αγαπημένη μου καλυπτική πούδρα εδώ και χρόνια
  • La Roche Posay: Και ναι!Πήρα το Effaclar Duo μετά απο μεγάλη έρευνα αγοράς και τώρα το δοκιμάζω και είμαι στην τρίτη ημέρα.
  • Garnier Fructis miraculous oil:Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αν και το μύρισα και δεν με ξετρέλανε η μυρωδιά του...
  • Bu αποσμητικό trendy:Έχω όλα τα χρώματα,αυτό είναι ποιο  χειμωνιάτικο,δεν κρατάει πολύ αλλα αν δοκιμάσετε το άλλο μπουκαλάκι που είναι άρωμα κρατάει αρκετά.
  • Frezyderm:Kάποια δειγματάκια που μου έδωσε ο φαρμακοποιός μου όταν αγόρασα την effaclar,δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα οπότε θα τα αφήσω στην άκρη προς το παρών .


  • Hydra screenΕνυδατική Αντιηλιακή κρέμα για την καθημερινή φωτοπροστασία του ακνεϊκού, λιπαρού δέρματος.
  • Medilike:Εξειδικευμένη κρέμα η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική επιλογή των φαρμακευτικών αγωγών. Με έναν καινοτόμο συνδυασμό φυτικών εκχυλισμάτων που μιμούνται τα αποτελέσματα της δράσης της κλασσικής θεραπείας για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της ήπιας ακμής χωρίς τη χρήση φαρμακευτικών μορίων και τις ανεπιθύμητες ενέργειές τους. 
  • Aquatic serum:Ενυδατικός ορός για την ήπια, μέτρια και σοβαρή ακμή. Με oil-free σύνθεση που προσφέρει ενυδάτωση σε βάθος και ελαστικότητα.εριέχει έναν μοναδικό συνδυασμό από Πηκτίνη και Νέκταρ Λεμονιάς που δημιουργεί ένα film προστασίας στην επιδερμίδα και τροφοδοτεί τα κύτταρα με υγρασία, εμποδίζοντας την εξάτμισή του για περισσότερες από 8 ώρες. Επιπλέον ο καινοτόμος συνδυασμός 4 φυσικών συστατικών με πιστοποίηση ECOCERT, προσφέρει δυναμική ενυδάτωση, τροφοδοτώντας τα κύτταρα με νερό όποτε αυτά το χρειάζονται.   Έτσι το δέρμα επανακτά την υγιή όψη του, χωρίς ερεθισμούς και την αίσθηση «τραβήγματος». 
    Προσδίδει ματ όψη και είναι κατάλληλος επίσης και για την κανονική, την ξηρή και την αφυδατωμένη επιδερμίδα, για ενισχυμένη ενυδάτωση πριν την κρέμα περιποίησης.  
Πείτε μου άν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά κορίτσια μου..
Φιλάκια πολλά τα λέμε σε επόμενο Post.


2 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου γεια σου είσαι ένα ιδιαίτερα γλυκό άτομο καισε συμπαθώ πολύ.μιας και γνωρίζεις απο κομμωτική και είσαι και εσύ ξανθια ακριβώς στο τόνο το δικό μου θα ήθελα να μου δώσεις συμβουλές πως να διατηρώ το χρώμα μου το πλατινέ και να βοηθήσω τα μαλλιά μου να συνέλθουν γιατί τα έχω ταλαιπωρ'ησει πολύ.Όπου και να έχω ρωτήσει στο κομμωτήριο μου πασάρουν ένα σωρό πανάκριβα προιόντα τα οποία αδυνατώ να πληρώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Εγώ αυτό που κάνω για να τα διατηρώ και με έχει βοηθήσει πολύ είναι τα λαδάκια..ελαιόλαδο κυρίως το έχουμε όλες μας,πέρα απο αυτο μπορείς να δοκιμάσεις και άλλα λαδάκια όπως καστορελαιο,δαφνέλαιο κλπ,βοηθάνε και αυτά πολύ και είναι πολύ οικονομικά.Σε κάθε λουσιματάκι πάντα μάσκα δε τη ξεχνάω ποτέ και επίσης μη ξεχνάς να βάζεις και κάποιο προιόν που να προστατεύει απο τη θερμότητα υπάρχουν πολλά που μπορείς να διαλέξεις ..και το χρησιμοποιείς όποτε πρέπει να κάνεις πιστολάκι η άλλα.Εγώ προτιμώ να λούζομαι επίσης μέρες που δεν έχω να κάνω κάτι ωστε οσο μπορώ να μη τα ταλαιπορώ ..Επίσης μια φορά στους 2 μηνες μπορείς να κάνεις και λίγο κουρεματάκι :) εγώ ετσι τα μακρυνα πολύ και συνεχίζω :) θα σου πρότεινα και ένα σερουμ για τις ακρούλες που πορεις να το βάζεις όσες φορές θελεις!τεινα και ένα σερουμ για τις ακρούλες που πορεις να το βάζεις όσες φορές θελεις!

      Διαγραφή