5/10/15

❤ Liebster Award Discover New Blogs ❤

Γειά σας,γειά σας :) τι μου κάνετε?Εγώ είμαι πολύ χαρούμενη γιατί έχω πάρει βραβειάκι και θα δώσω και βραβειάκια ΚΑΙ ετοιμάζω μερικά review οπότε μείνετε κοντά μου χιχι!!
Ευχαριστώ πολύ την αγαπημένη μου stroumfita απο το υπέροχο blog της http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/ !!
Χάρηκα πάρα πολύ όταν το είδα και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τις ερωτήσεις..αλλά πριν απο αυτό έχει κάποιους κανόνες το βραβειάκι:

1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου & ευχαρίστησε & 
εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου & 
το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  & έχουν 
λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. 
(Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν & αν θες φτιάξε νέες 
για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου
ανάρτηση.

Oι ερωτήσεις που μου έθεσε η στρουμφίτα είναι οι εξής..
  1. Ποιο ήταν το πρώτο σου θέμα στο blog?To πρώτο μου θέμα ήταν μερικά όμορφα λόγια που είδα μέσα στο ίντερνετ και μου άρεσαν που μιλούσαν για την ζωή μαζί με ένα τραγούδι που μου άρεσε!Αρχικά το είχα για να εκφράζω σκέψεις!
  2. Πόση ώρα σε παίρνει για να ολοκληρώσεις μια ανάρτηση?Με παίρνει γύρω στα 20 λεπτά για να πετύχω μια καλή ολοκληρωμένη ανάρτηση και αν έχω να δείξω αρκετά προιόντα θέλει και κάποια προετιμασία που μπορεί να την έχω κάνει και απο την προιγούμενη μέρα.
  3. Για ποιό θέμα σε ευχαριστεί να γράφεις?Με ευχαριστει να γράφω για κάποια προιόντα που δοκιμάζω καιρό μέχρι να αδειάσουν και να εκφέρω το 100% της γνώμης μου :)
  4. Αν σου έλεγαν οι αναγνώστες σου να σταματήσεις να γράφεις για τα αγαπημένα του μήνα,τι θα έκανες?Δεν θα με ενοχλούσε ιδιέταιρα.Σίγουρα θα έβρισκα ένα τρόπο να γράψω για κάποια προιόντα/βιβλία/κτλπ που με έχουν ενθουσιάσει.Η γνώμη τους βέβαια είναι πολύ  σημαντική και μετράει αλλά θα το κάνω μόνο εαν το νιώσω και το θέλω και εγώ!
  5. Τι σε ευχαριστεί και τι σε ενοχλέι στο χώρο του Blogging?Μου αρέσει να βλέπω απλές καθημερινές κοπέλες να λένε την γνώμη τους για κάποια καλλυντικά κτλπ ώστε να παίρνουμε και άλλες γνώμες,ιδέες,έμπνευση πάνω σε κάποια θέματα που μας ενδιαφέρουν!Επίσης με ευχαριστεί όταν προσέχουμε την εμφάνιση μας,την υγιεινή μας και γενικότερα τον εαυτό μας και αυτό φένεται και το μοιραζόμαστε εδώ όλες μαζί!Αντίθετα με εκνευρίζει σε κάποια ποιο δημοφιλέστερα blogs αυτό που γίνεται με τις εταιρείες και το δέχονται κάποιες κοπέλες να λένε ψέματα και να εκθιάζουν κάποια προιόντα μόνο και μόνο επειδή είναι "τσάμπα".Τουλάχιστον εγώ τα παίρνω όλα με τα χρήματα μου προσέχω τις αγορές μου,έχω κάνει και εγώ τις λάθος αγορές φυσικά αλλά γράφω αλήθειες και μόνο αλήθειες.
  6. Ποια είναι η μεγαλήτερη τρέλα που έχεις κάνει στην ζωή σου?Δεν έχω κάνει και πολλές τρέλες είμαι πολύ συνεσταλμένο άτομο(ευτυχώς η δυστυχώς)Το μόνο που έχω κάνει σαν τρέλα είναι να μείνω πριν 6 χρόνια στην πρώτη λυκείου απο απουσίες επείτηδες επειδή δεν συμπαθουσα κανέναν συμαθητή μου που ήταν το αντίθετο απο εμένα.Και όλο αυτό ήταν για καλό μου γιατί στην επόμενη χρονιά γνώρισα τα ποιο καλά παιδιά!!!
  7. Έχεις εκπληρώσει κάποιο όνειρό σου?Φυσικά και έχω εκπληρώσει αλλά δε σταματάμε ποτέ να κάνουμε όνειρα!!!Έχω ακόμα πολλά να εκπληρώσω :) πρώτα ο θεός.
  8. Ποιες στιγμές σε κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη?Να κάθομαι στο κρεβάτι μου με μια κούπα καφέ,να συζητάω με τις ώρες για διάφορα θέματα,Να γελάω μέχρι δακρύων..αυτές οι καθημερινές στιγμές που δεν εξαγοράζονται με τίποτα!!!!και δεν μπορεί κανείς να μας τις απαγορεύσει!!!
  9. Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει στην ζωή σου?Έχω μετανιώσει μόνο για ενα πράγμα στην ζωή μου..Κάποτε σπούδαζα κομμωτική και μετά τις σπουδές έπρεπε να κάνουμε την πρακτική μας και μας έστελναν στο κομμωτήριο τους φυσικά χωρίς πληρωμή.Αυτό το είχαμε καταλάβει.Αυτό που δεν είχαμε καταλάβει ήταν οτι δεν μας καταλάβενε καθόλου η "δασκάλα" και έκανε τη τρίχα,τριχιά λές και σπούδαζε φυσική πυρηνική!!!Εντάξει υπήρχε μια κόντρα ανάμεσα σε παλιούς και καινούργιους και αυτό το καταλάβαμε..Γενικά το κλίμα δεν σήκωνε και πολλά πολλά..και εκεί που όλα πήγαιναν καλά,στη διάρκεια του λουσίματος ενός πελάτη κάτι ξέβαψε και η ζακέτα του έγηνε πράσινη.!!!!ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ!!ΠΡΑΣΙΝΗ!Φυσικά μου είπαν να πάω να το τρίβω με τις ώρες και αν δε βγεί να πάρω καινούργιο και φυσικά το στέγνωνα 2μιση ώρες με το πιστολάκι και όλοι να με κοιτάνε καλά καλά.!Αυτό ήταν.Μου κόπηκαν τα φτερά για ένα μεγάλο όνειρο..τα παράτησα και το έχω μετανιώσει!
  10. Τι θα ευχόσουν να άλλαζε στον κοσμο?θα ήθελα να σταματήσει όλη αυτή η ζηλεια,γρουσουζιά,γλωσσοφαγιά (τα πιστευω πολύ) Και θα ήθελα μόνο καλοσύνη!Αυτό.!
Ελπίζω να σας άρεσαν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις κορίτσια μου και περιμένω τις κοπέλες να πάρουν το βραβειάκι τους και να δώ και τις δικές τους απαντήσεις.Και όποιος θέλει σχολιάζει :)

http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/
http://kids-ofreneia.blogspot.gr/
http://beautywithstauroula.blogspot.gr/
http://lovelyxreviews.blogspot.gr/
http://motherofpearlreflections.blogspot.gr/
http://iwannaja.blogspot.gr/
Oι δικές μου ερωτήσεις:
  1. Πως πήρες την απόφαση να κάνεις το blog?
  2. Απογοητεύτικες κάποιες φορές αν δεν έπερνες σχόλια και εγγραφές?
  3. Τι σου αρέσει και τι όχι στον κόσμο του blogging?
  4. Πώς θα αντιδρούσες σε κάποιες κακές κριτικές?
  5. Για ποιό θέμα σου αρέσει να γράφεις?
  6. Ποιές στιγμές θεωρείς τις ποιο ευτιχισμένες το καλοκαίρι και τον χειμώνα?
  7. θεωρείς τον εαυτό σου εσωστρεφή η εξωστρεφή?(Ανάλυσε την απάντηση σου)
  8. Σε ποιό μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις?
  9. Έχεις μετανιώσει στην ζωή σου?
  10. Είσαι ευχαριστημένη με την ζωή σου?
Φιλάκια πολλά!!!


6 σχόλια:

  1. Άννα τα απάντησες όλα με μεγάλη ειλικρίνεια μπορώ να πω - δεν μασάς τα λόγια σου! Μ' αρέσει αυτό!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ που με βράβευσες κι' εμένα! Είναι το 3ο μου βραβείο liebster... δεν κάνω άλλη ανάρτηση, όπως καταλαβαίνεις δεν γίνεται! Όταν ολοκληρωθεί ο κύκλος των βραβείων θα κάνω κάτι τύπου ανακοίνωση-ενημέρωση για να σας ευχαριστήσω όλες σας!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ στρουμφιτα μου που μου έδωσες την ευκαιρία να τα πω ολα αυτά για εμένα...καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ Αννούλα μου για το βραβειάκι!!!Μου αρέσει το blog σου πάρα πολύ!!!Έρχεται σύντομα ανάρτηση!!!Φιλάκια πολλάαα!! :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή