3/11/15

5 must have products for beauty and healthy hair ~ 5 απαραίτητα προϊόντα για όμορφα και υγιής μαλλιά ❤

Καλησπέρα κοπέλες μου..Σήμερα θα σας δείξω τα 5 απαραίτητα προιόντα που πρέπει να έχουμε όλες μας..για όμορφα και υγιή μαλλάκια και που τουλάχιστον αυτά έχουν λειτουργήσει ΤΕΛΕΙΑ στα δικά μου μαλλιά (τα οποία είναι ταλαιπωρημένα & ξανθά).Επίσης μην σταθείτε τόσο στις μάρκες αλλά διαλέξτε και δοκιμάστε εσείς αντίστοιχα που λειτουργούν στον τύπο των δικών σας μαλλιών,κάντε συνδυασμούς αλλά πάντα με μέτρο.(Παν μέτρον άριστον)..Πάμε να τα δούμε ...Κάτι που ξέχασα να σας πώ είναι πως εγώ έτσι τα μάκρυνα πάρα πολύ με υπομονή και χρησιμοποιόντας και τρέσες όμως τώρα τα έχω φτάσει σε ένα επιθυμητό μήκος και έχω επικεντρωθεί στο να μακρύνουν και τα πλαινά μου :)

  1. Tο πρώτο και κυριότερο είναι να βρείτε ένα σαμπουάν που να τεριάζει στον τύπο των μαλλιών σας,είτε αυτά είναι βαμμένα,είτε είναι λιπαρά ειτε είναι ξηρά υπάρχουν πολλά στο εμπόριο.Κάτι άλλο που θέλω να τονίσω εδώ είναι να μην χρησιμοποιείτε για πάρα πολύ καιρό το ίδιο σαμπουάν...πχ.μπορείτε να το τελιώσετε αλλά μπορείτε να πάτε μετά σε κάποιο άλλο και να πειραματιστείτε ωστε να μην συνηθίζουν τα μαλλιά και δεν βλέπετε καμία διαφορά μετά απο λίγο καιρό και αφού τελιώσετε και το άλλο μπορείτε να γυρίσετε πάλι στο παλιότερο σας.Εγώ αυτόν τον καιρό δοκίμαζα της Garnier το Goodbye Damage και τώρα που μου τελείωσε έχω γυρίσει πάλι σε Garnier στο Color Resist.Γενικά βρείτε κάποια σειρά που να είναι κοντά στα μαλλιά σας και πειραματιστείτε. !
  2. Πολύ βασικό για μένα είναι πάντα να χρησιμοποιείτε μάσκα μαλλιών σε κάθε λούσιμο μη τη φοβάστε την μασκούλα κάνει πολύ καλό σε όλα τα μαλλάκια για θρέψη,ενυδάτωση και λαμπερή όψη και ένα περισσότερο σε ταλαιπωρημένα μαλλιά.Δεν μπορώ να ακούω κοπέλες να λένε οτι δεν βάζουν μάσκα!!!!Εχω κόλλημα!!!Όμως δεν μπορώ να ακούω και κάποιες κοπέλες που λένε οτι την αφήνουν όλη νύχτα...δεν υπάρχει λόγος,είναι μάταιο και τα ευαισθητοποιούν πολύ και μετά έχουν την τάση να σπάνε εύκολα και να μαδάνε..οπότε παν μέτρον άριστον!!!Υπάρχουν πολλές οικονομικές μάσκες μαλλιών και ΟΛΕΣ μα όλες κάνουν κάτι καλό στα μαλλάκια μας..μπορώ να σας προτείνω ανεπιφύλακτα μια πολύ καλή μασκούλα απο γνωστό σουπερ μάρκετ με περίπου 2 ευρώ και μεγάλο μέγεθος!
  3. Σίγουρα σε κάποια ποιο ταλαιπωρημένα μαλλάκια όπως τα δικά μου θέλουμε πάντα μια έξτρα ενυδάτωση ωστε να τα νιώθουμε ποιο μαλακά και να φένονται όμορφα..Τι καλύτερο απο μια Leave in κρεμούλα?Προτιμώ κρεμούλα που μένει στα μαλλάκια και τα τιθασεύει παρά σπρέυ προσωπικά και το συγκεκριμένο απο Johnson's με έχει βολέψει πολύ...χειμώνα καλοκαίρι το χρειάζονται πολύ τα μαλλιά μου και τιθασεύει απο το φριζάρισμα...οπότε ? ΤΕΛΕΙΑ!
  4. Και έφτασε αυτό που απολαμβάνω ποιο πολύ και λατρεύω....ΛΑΔΑΚΙΑ...Όσο βάζετε λαδάκια στα μαλλάκια μη φοβάστε τίποτα!Ενυδάτωση?Τελεια...θρέψη?Τέλεια...Απο ελαιόλαδο,καστορέλαιο,αμυγδαλέλαιο μέχρι όλα αυτά του εμπορίου διαλέξτε κάποιο και βάζετε στα μαλλάκια σας όποτε το έχουν ανάγκη,πριν το λούσιμο,πριν το πιστολάκι,μετά το πιστολάκι,μετά το styling..Όλα είναι υπέροχα και μόνο καλό κάνουν!
  5. Σε μέρες που δεν θέλουμε με τίποτα να λουστούμε,είτε απο κούραση είτε απο οτιδήποτε...συνιστώ πολύ το συγκεκριμένο ξηρό σαμπουάν..Εγώ προσωπικά λούζομαι 1-2 φορές την εβδομάδα και τις υπόλοιπες μέρες χρησιμοποιώ αυτό...Δεν έχω πρόβλημα με λιπαρότητα ευτυχώς οπότε και αυτό κάνει καλό στα μαλλιά μου.!!!
Κάτι πάρα πολύ σημαντικό και SOS που ξέχασα να συμπεριλάβω είναι κάποιο προιόν κατά της θερμότητας ...Μην χρησιμοποιείτε ποτέ πιστολάκι η πρέσα χωρίς κάποιο προιόν γιατί απλά καίτε και καταστρέφετε τα μαλλάκια σας...εγώ χρησιμοποιώ αυτό και είναι τέλειο..


Μερικά μυστικά ακόμα: 
Όποτε θέλετε μπορείτε να κάνετε μια μάσκα μαλλιών πριν το λούσιμο με ελαιόλαδο και να το αφήσετε όση ώρα μπορείτε.Μόνο στις ακρούλες σας όμως.
Ξεβγάζουμε με άφθονο νερό.

Όποτε το νιώθετε απαραίτητο μπορείτε να κουρευτείτε λιγάκι..πέζει μεγάλο ρόλο αν θέλουμε να τα μακρύνουμε ...Πηγαίνετε σε κάποιο έμπιστο άτομο και κόψτε πολύ λιγάκι ίσα να φύγουν οι πολύ ταλαιπωρημένες άκρες!!!
Επίσης είπα να εμπλουτίσω λίγο το μπλόγκ μου με κάποιες συνταγούλες μαγειρικής επειδή μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας γιατί όπως και εγώ είναι για νέες κοπέλες που σίγα σιγά ξεκινούν το σπιτικό τους!
Φιλάκια πολλά πολλά...Σας αφήνω με μια πολύ χαριτωμένη εικόνα απο τα χριστουγεννιάτικα παντοφλάκια μου..χιχι




1 σχόλιο:

  1. Εγώ μάσκα πλέον χρησιμοποιώ γύρω στη 1 φορά την εβδομάδα ή ανά 10 ημέρες, γιατί έχω κοντά και λιπαρά μαλλιά που δεν τα ταλαιπωρώ με ντεκαπάζ, θερμότητα κτλ. Βάζω σε κάθε λούσιμο όμως conditioner για να είναι απαλά και να στρώνουν ωραία! Γλυκούλικα τα παντοφλάκια! Φιλιά Άννα μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή