12/11/15

Πολύ Οικονομικές Mascara ~ Τι έχω δοκιμάσει

Καλησπέρα σε όλες!!Σήμερα θα ανοίξω ένα τεράστιο κεφάλαιο και θα σας πω την δική μου προσωπική άποψη για όλες αυτές τις πολύ οικονομικές mascaras και τι έχω δοκιμάσει..Κυρίως απευθύνομαι σε κοπέλες που δεν έχουν κάποιο πρόβλημα με τα μάτια τους και πειραματίζονται όπως και εγώ και δοκιμάζουν διάφορα προιόντα ..δεν έχω ευαίσθητα μάτια αλλα σε πολύ ζέστη και σε πολύ κρύο έχουν την τάση να δακρύζουν λίγο ..αλλά προσέχω πολύ και κυρίως με αυτά τα οικονομικά προιόντα και μέχρι στιγμής δόξα το θεό μου έχουν κάτσει καλά και δεν έχω κάποιο πρόβλημα.!!!!Πάμε να ξεκινήσουμε...θα σας βάζω κάτω απο τις εικόνες σύμβολα για αρνητικό η θετικό!



Σίγουρα θα σας έχουν κάνει εντύπωση αυτά τα τέλεια σχέδια και οι πανέμορφες συσκευασίες...είναι πολύ καλοφτιαγμένες. και θυμίζουν αρκετά αυτές τις Maybelline..χιχι και να σας πώ οταν τις είδα ήθελα να τις δοκιμάσω όλες...και έχω ακόμα αρκετές να πάρω αλλα φανταστείτε οτι τις έχω όλες ανοιχτές και τις δοκιμάζω οπότε κάνω λίγο υπομονή χαχα!Όπως σας είπα οι συσκευασίες φένονται πολύ καλές ..και είναι κιόλας δεν σπάνε και δεν παθαίνουν τίποτα και μόνο που βλέπεις αυτές σε έλκει να πάρεις και μια..!!Εγώ θα σας κάνω ένα ολοκληρωμένο review δοκίμαζοντας τες μια-μια ...πάμε να δούμε....

Την συγκεκριμένη δεν την έχω ξαναπετύχει ποτέ δυστυχώς εδώ και πολύ καιρό και τώρα αρχίζει και μου τελειώνει αλλα εντάξει δεν ανησυχώ γιατί έχω βρει αρκετες αντίστοιχες και καλύτερες..Η αλήθεια ειναι οτι ήταν η πρώτη που είχα πάρει και είχα εντυπωσιαστεί.Στεγνώνει γρήγορα και δίνει φοβερό μήκος και όγκο..αφαιρείται πανεύκολα και ναι..όπου την πετύχετε να την πάρετε.!



Λοιπόν..θα σας έλεγα να την αποφύγετε αν ζητάτε κάτι πολύ έντονο με όγκο...είναι όμορφο για κάτι πρωινό με λίγο χρωματάκι μωβ το οποίο δεν φένεται και δεν κάνει το μπαμ!!Επίσης ξερένεται πολύ εύκολα και δεν την έχω καιρό οπότε θεωρώ οτι δεν αξίζει και τόσο..παρ'όλα αυτά η συσκευασία μαρέσει πολύυυ!!




Και αυτή δίνει λίγο ποιο έντονο αποτέλεσμα στο χρώμα απο την προιγούμενη,είναι μπλε διακριτικό ..επίσης δεν δίνει και πολύ όγκο ούτε και μήκος...μόνο λίγο χρώμα οπότε δεν αξίζει και πολύ ούτε αυτή για μένα..Γενικά είναι δύσκολο να πετύχεις μια οικονομική μάσκαρα με χρώμα στο μέγιστο και όγκο και μήκος...υπάρχουν αρκετές καλές όμως όπως της Seventeen που για μένα είναι τελειες και αξίζουν!




Λατρεύω την συσκευασία της και κάθομαι και την χαζεύω..χαχα!Με αφήνει πολύ ευχαριστημένη έχω  και όγκο και μήκος..αυτό που δεν μου αρέσει είναι οτι αργεί πολύ να στεγνώσει...και φανταστείτε να σας έρθει φτέρνισμα...θα γίνεται χάλια όπως το χα πάθει και εγώ..θέλει χρόνο οπότε και για να δουλευτεί και για να στεγνώσει..αν δεν βιάζεστε είναι μια πολύ καλή επιλογή.!Επίσης αγαπώ το βουρτσάκι της γιατί είναι αρκετά μεγάλο και παχύ και με βολεύει.




Αυτή μάλλον είναι το αδερφάκι της απο πάνω..χιχι!Και αυτή το ίδιο πολύ καλή όπως η αντίστοιχη η κίτρινη μη σας πώ και ένα τσούκ ποιο καλή γιατί αυτή στεγνώνει λίγο ποιο γρήγορα ..έχει το ίδιο παχύ βουρτσάκι και μαλακό,απλώνεται όμορφα και σε εμένα δίνει το μέγιστο αποτέλεσμα...μαρεσει πολύ και θα την αγόραζα ξανά και ξανά!!!




Αυτή όπως μπορείτε να δείτε αφήνει ένα ελαφρύ μωβ χρωματάκι..έχω μείνει ευχαριστημένη απο την απόδοση της και το μήκος της...την προτιμώ για πρωί η το καλοκαίρι για απόγευμα.Δεν δίνει το μέγιστο αποτέλεσμα αλλα είναι ένα αποδεκτό και χρώμα και μήκος...Νομίζω πως θα την ξανααγόραζα και αν έβρισκα και σε μπλέ.Σε μαύρο όμως με τίποτα.!



Η συγκεκριμένη με άφησε ικανοποιημένη απο το αποτέλεσμα της..δεν με βόλεψε το βουρτσάκι όμως και παρατήρησα οτι ξεράθηκε γρήγορα και αυτή..το βουρτσάκι επίσης ήταν μικρούλι κάτι που δεν με βολεύει όμως το αποτέλεσμα μου άρεσε αρκετά...




Και τελευταία άφησε την αγαπημένη μου..και το κιτρινάκι το μικρούλι είναι eyeliner...με ξετρέλανε πραγματικά...η μάσκαρα μου άρεσε πολύ στέγνωσε αμέσως..με άφησε ικανοποιημένη,μου έδωσε το μέγιστο..και το βουρτσάκι εύχρηστο αν και μικρό λιγάκι...Κάτι που παρατήρησα στο eyeliner με το που εφαρμόζεις στο μάτι στεγνώνει αμέσως και το κάνει λίγο δύσκολο να το δουλέψεις και πρέπει να κινηθείς γρήγορα...όμως με βόλεψε πολύ και σαν πινελάκι και σαν ποιότητα και σαν απόδοση που έγραψε πάνω στο μάτι μου χωρίς primer και σκιά οπότε είμαι ευχαριστημένη!



Πάμε να σας δείξω λίγο τα βουρτσάκια ..






 Κορίτσια μου έκανα οτι μπορούσα με τις φωτογραφίες αλλα τραβάω πάντα με την κάμερα του κινητού μου..Κάπου στα Χριστούγεννα θα πάρω καινούργιο κινητό οπότε θα είναι καλύτερα πιστεύω..Ελπίζω να σας άρεσε το review αυτό..πολλές κοπέλες έχουμε πάει σε αυτό το κατάστημα στο Αιγάλεω με τα 1 ευρώ και δεν ξέρουμε ποια mascara να πρωτοδιαλέξουμε..σε κάποιες κοπέλες μπορεί να φάνηκε χρήσιμο...αν έχει βάλει κάποια στο μάτι και δεν θέλει να πάρει γουρούνι στο σακί...αλλα να μου πείς με 1 ευρώ δεν κλαίς τα λεφτά σου..!Επίσης να σας πώ οτι δοκιμάζω και άλλες...τι να κάνω έχω μανία με τις mascaras...Πείτε μου αν σας άρεσε το review και αν έχετε πάρει κάποια mascara απο εκεί...Φιλάκια πολλά πολλά!!!



13 σχόλια:

  1. Απ'ότι κατάλαβα είναι απομίμηση από mascaras της Maybelline και της L'Oreal. Πρόσεχε πολύ τι βάζεις στα μάτια σου Άννα μου, γιατί μπορεί να πάθεις ζημιά και μετά τρέχα γύρευε! :( Καλύτερα να προτιμάς επώνυμες mascaras, πχ. η Essence έχει πολλές και οικονομικές επιλογές! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω κοπελίτσα μου γλυκιά αλλα τι να κάνουμε που απο εκεί είναι ο δρόμος μου και οτι βλέπω το τσιμπάω χιχι :P Τις essece δεν μου πολυαρέσουν όσες δοκίμασα :( Γενικά επιλέγω τις Maybelline γνησιες φυσικά αλλα ότι σε mascara μου τραβάει την προσοχή

      Διαγραφή
    2. Εγώ στο λέω για το καλό σου, από εκεί και πέρα εσύ φυσικά αποφασίζεις! :) Ποιές έχεις δοκιμάσει από Essence; Και για Golden Rose και Catrice ακούω καλά λόγια όσον αφορά τις mascaras τους! ;) x

      Διαγραφή
    3. Έχω δοκιμάσει την i <3 extreme και την ασημί get big lashes και την μαύρη get big lashes... μόνο αυτές..!Catrice 8έλω πολύ να δοκιμάσω κάποια προιόντα..αλλα γενικά 8έλω να έχω έντονο αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές.. <3 :*

      Διαγραφή
    4. Και εγώ θέλω έντονο αποτέλεσμα, γιατί οι βλεφαρίδες μου είναι για κλάμματα! Άκου τι κάνω εγώ κι αν θες δοκίμασε το : πρώτα γυρνάω τις βλεφαρίδες μου με ψαλιδάκι (αν έχουν ήδη καμπύλη οι δικές σου δεν το χρειάζεσαι), περνάω μία στρώση από mascara που έχει πλαστικό βουρτσάκι με κοντά δοντάκια και είναι για μήκος και διαχωρισμό και μετά άλλη μία στρώση mascara με χοντρό τρίχινο βουρτσάκι που δίνει όγκο! ;) x

      Διαγραφή
    5. Stevi μου το δοκίμασα πρόσφατα και κάνει φοβερή δουλειά λες και φοράω ψεύτικες...σε ευχαριστώ πολύ για το κόλπο..χιχι :) <3

      Διαγραφή
    6. Χαίρομαι πολύ που σου έκανε δουλειά και που σου άρεσε! Είναι ένα κόλπο που κάνω εδώ και πολλά χρόνια μιας και οι βλεφαρίδες μου είναι τραγικές και χρειάζονται πολλή ενίσχυση! ;)

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίο ποστ :) Δεν έχω δοκιμάσει καμία από αυτές, αλλά σίγουρα μου έδωσες ιδέες για το τι να δοκιμάσω!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις κοπέλα μου..ίσως να βρείς κάποια που να σου τεριάξει :)

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασες κάθε μια μάσκαρα. Πολύ σωστή και αναλυτική όσο πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ..χαίρομε που σου άρεσε.:) :) :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία η παρουσίαση σου! Μου άρεσε που έδειξες το αποτέλεσμα από κάθε μάσκαρα. Πολλά φιλιά
    Marylooo
    από:http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου..χαίρομε που σου άρεσε το post..:* :* <3

      Διαγραφή