10/11/15

Οργάνωση και αποθήκευση καλλυντικών ~ My make up organization


Γειά σας κορίτσια μου!!!Τι κάνετε?Επέστρεψα με ένα post που ήθελα καιρό να το κάνω αλλα δεν μου έβγαιναν η φότος και τόσο καλά η δεν τα είχα τόσο καλά οργανωμένα και τώρα που βρήκα χρόνο έτσι ξαφνικά λέω δε κάνω και αυτό το post να δώ πως θα βγεί...?Και το ετοίμασα κούτσα κούτσα.Δεν θα σας λέω ένα ένα τα καλλυντικά και τα προιόντα αλλα θα σας δείξω τον δικό μου τρόπο οργάνωσης στα δυο πρώτα συρτάρια του boudoir μου..και με βολεύει πολύ.Αχ ελπίζω να συνεχίσω να κάνω posts με τέτοιο ρυθμό γιατί απο την Παρασκευή θα πιάσω δουλειά οπότε δεν ξέρω πως θα βγεί και πως θα πάει...ευχηθείτε μου καλή επιτυχία γιατί έχω αρκετό άγχος..ήταν κάτι που ήθελα καιρό.Πάμε στο θέμα μας...Στο τέλος του post θα σας βάλω το λινκ για το έπιπλο που έχω εγώ για να το δείτε..(ΙΚΕΑ) 



Αυτό είναι το πρώτο μου συρτάρι και όπως βλέπετε είχε άπλετο χώρο οπότε έχω εκμεταλευτεί κάθε γωνιά του και κάτι έχω τρυπώσει.Εχω πάρει αυτά τα εύχρηστα κουτάκια απο τα τζάμπο πολύ οικονομικά όπως επίσης και τα κουτάκια σιλικόνης που βάζεις μέσα κραγιόν και άλλα πράγματα.Γενικά τα μολύβια μου μου αρέσει να τα βάζω σε τέτοιες θήκες στρογγυλές τύπου μολυβοθήκες.


Στο δεύτερο συρτάρι έχω όλα τα προιόντα για σώμα & μαλλιά..όπως και προιόντα καθαρισμού και κάποια αποσμητικά.Τα καλαθάκια τα έχω πάρει απο το μεγάλο πολυκατάστημα που σας είπα και ποιο πάνω και είναι πολύ βολικά..σε αυτό το συρτάρι επειδή μου μένει χώρος πίσω βάζω τα empties για να σας τα δείχνω μετά..τώρα το μόνο που έχω emptie όπως βλέπετε είναι η μάσκα μαλλιών goodbye damage απο Garnier.Βλέπετε τα μισά εδώ γιατί τα άλλα μισά τα έχω στο μπάνιο που είναι για τα μαλλιά γιατί δεν μπορώ να τα πηγαινοφέρνω κάθε φορά που μπαίνω στο μπάνιο.χιχι!!


Πάνω στο boudoir μου έχω αυτά τα 3 κουτάκια που είναι πολύ βολικά και έχουν τέλειο σχέδιο,εκεί μέσα βάζω όλα τα προιόντα που έχω αγοράσει και δεν τα έχω ανοίξει ακόμα η κάποια πραγματάκια που δεν χρησιμοποιώ και πολύ ακόμα...Επίσης μου αρέσει να διακοσμώ τα πινέλα μου έτσι..έχω πάρει ενα βαζάκι τετράγωνο και αυτά τα μικρά άσπρα πετραδάκια..μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά και πετραδάκια και βαζάκια και να διακοσμήσετε τα δικά σας..όπως βλέπετε δεν είναι και πάρα πολλά είναι όλα όσα χρειάζομαι...εδώ να σας πώ για το πινέλο του foundation το είχε η μαμά μου απο τότε που πρωτοάνοιξαν τα Hondos Center και έχει περάσει σε εμένα εδώ και αρκετά χρόνια,γερό πινέλο,καλό και φυσικά το προσέχω πολύ και το απολυμένω το πλένω κτλπ εννοείται!!!Να σας δείξω και τι έχω μέσα στο κουτάκι..


Aυτά τα λίγα σαμπουάν όπως βλέπετε χαχα...Αυτά έχω στα κουτάκια που δεν έχω ανοίξει ακόμα γιατί έχω άλλα ήδη ανοιχτά είτε τα ίδια η παρόμοια..
Αυτά είναι όλα μου τα προιόντα(σχεδον) γενικά δεν ψωνίζω και πολλά πράγματα αυτόν τον καιρό γιατί δεν μου λείπει κάτι..είναι μερικά πραγματάκια που θέλω να ξαναπάρω γιατί τα ευχαρηστήθηκα όπως το μετάξυ της biosilk απλώς οι οικονομίες μου είναι λίγο περιορισμένες ακόμα..οπότε αυτά...!!!Πείτε μου αν σας άρεσε αυτό το post κορίτσια μου...
Φιλάκια πολλά..!!!
Λινκ για το έπιπλο μου:





1 σχόλιο:

  1. Ωωωωω τι όμορφα τα κουτιά με τα τριαντάφυλλα!! :) Εγώ έχω καλλυντικά και βερνίκια μέσα στη συρταριέρα ALEX του IKEA (με τα 6 ρηχά συρτάρια), κρέμες σώματος σ'ένα βαθύ συρτάρι στο γραφείο μου και σαμπουάν, μάσκες κτλ. στο μπάνιο! Φιλιά κορίτσι μου και καλή αρχή με τη δουλειά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή