27/11/15

Αγαπημένα Νοεμβρίου ~ November Favorites

Kαλησπέρα σε όλες κοριτσάκια μου...Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα μου αυτού του μήνα που τα χρησιμοποίησα ποιο πολύ απ'όλα και τα ευχαριστήθηκα...δεν έχω ιδιέτερα προιόντα μακιγιάζ όμως έχω πάλι(!) προιόντα μαλλιών!!


Αρχικά χρησιμοποιώ πρωί - βράδυ την κρέμα της La Roche Posay την Effaclar Duo την οποία εντάξει δεν με ξετρέλανε αλλα είναι ακόμα νωρίς για να έχω 100% άποψη..οπότε ακόμα δοκιμάζω!!
Για eyeliner χρησιμοποιώ αυτό το πολύ οικονομικό που είναι πολύ πολύ μαύρο και έχει διάρκεια και με εχει αφήσει ευχαριστημένη..!
Και είχα κρυμμένο κάπου στα συρτάρια μου ενα scrub σώματος και αυτό τον μήνα το ξετρύπωσα και αρχισα να το χρησιμοποιώ και μου αρέσει πολύ πολύ..είναι της Garnier Body Beauty Oil.
Τώρα πάμε στα μαλλιά ...δυστυχώς ήθελα να πάρω μια άλλη κρέμα πριν καιρό που προστατεύει τα μαλλιά απο το φριζάρισμα αλλα μου είπαν οτι καταργήθηκε...αλλα δεν θα το βάλω κάτω γιατί έχω την εντύπωση οτι κάπου θα την βρώ...και για να μη φύγω με άδεια χέρια κατέληξα σε αυτή την μάσκα απο COTRIL CREATIVE είναι μια σειρά κομμωτηρίου για ταλαιπωρημένα μαλλιά απο τεχνικές εργασίες ..Το προιόν λέει οτι στην ουσία είναι ενα booster(ενισχυτικό) σχεδιασμένο για την ενδυνάμωση της θεραπείας(εχει και αλλα προιόντα ίδιας σειρας)σε μαλλιά που έχουν υποστεί εκτεταμένη φθορά,είναι 100ml και κοστίζει 6,30!
Στη συνέχεια άδειασα την μασκούλα της Garnier που έμεινα πολύ ευχαριστημένη !!!
και άλλη μια μάσκα που λάτρεψα πολύ οικονομική..κάπου στα 2.50 ευρώ είναι αυτό το υπερμέγεθος γνωστού σουπερ μαρκετ!!!
Και τελος άφησα ενα κραγιονάκι της Maybelline



Eνα ελαφρώς μωβάκι...χειμωνιάτικο χρώμα,δεν είναι τόσο ματ είναι λίγο ενυδατικό και αφήνει και ενα ιριδίζον χρώμα διακριτικό.θεωρώ οτι τεριάζει με πολλά μακιγιάζ ματιών και σε σκουρο μωβ αποχρώσεις και σε ποιο καφετί..Γενικά μου φένετε ενα χειμωνιάτικο και αρκετά γιορτινό χρωματάκι.!!!

Αυτά κορίτσια μου λάτρεψα αυτον τον μήνα..θα τα πούμε σε επόμενο post..
Φιλάκια πολλά!!




2 σχόλια:

  1. Ααα αυτό το απολεπιστικό σώματος από Garnier το έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, χαίρομαι που διαβάζω ότι σου αρέσει :) Το κραγιονάκι της Maybelline έχει πολύ όμορφο χρώμα!

    Φιλιά Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το παρεις κοπέλα μου!!!αφήνει τέλεια επιδερμίδα και έχει πολύ όμορφη γλυκιά μυρωδιά
      <3 <3

      Διαγραφή