16/12/15

Effaclar Duo ~ La Roche Posay Review


Καλησπέρα κορίτσια μου..εδώ και σχεδόν δύο μήνες χρησιμοποιώ μια κρέμα που την γνωρίζετε σίγουρα όλες...Μιλάω για την Effaclar Dyo της La Roche Posay...η αλήθεια είναι οτι....δεν άξιζε και τόσος ντόρος...τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα δεν έκανε και κάτι το ιδιέταιρο που να είναι εμφανές αλλα δεν με απογοήτευσε και τόσο...πάμε να δούμε αναλυτικά..


Σήμερα σχεδόν έχει φτάσει στο τέλος της..και την είχα πάρει κάπου τον Οκτώβριο..
Δεν έχω έντονη ακμή απλά καμία φορά πετάω κανα σπυράκι..αυτό που έχω ποιο πολύ είναι χρωματική ατέλεια στα δυο μάγουλα(εκει που κάνουμε τα κοψίματα στα μαγουλα μας κοντά στο κόκκαλο)Έχω σαν μια γραμμη τσααακ..κόκκινη και μάλλον έχει αφησει σημάδι η κάποτε ακμή μου..την οποία καταπολέμισα μόνο και μόνο με κρέμες!Δηλαδή ημουν λίγο κάθετη στο να πάρω κάποια φάρμακα...Στην ουσία τώρα..Την πήρα για τις χρωματικές ατέλειες αλλα δεν είδα κάποια διαφορά..βέβαια θα ήθελα κάποια στιγμή να της δώσω άλλη μια ευκαιρία...!
Πάμε να γνωρίσουμε λίγο το προιόν..

Τι υπόσχεται?

Επανορθωτική φροντίδα κατά των σοβαρών ατελειών, των φραγμένων πόρων και των σημαδιών.

Μειώνει τις σοβαρές ατέλειες.
Εξυγιαίνει τους φραγμένους πόρους.
Καταπολεμά την εμφάνιση σημαδιών (κοκκινίλες & καφέ σημάδια).

Νέα υφή, δροσερή και μη λιπαρή. 24ωρη ενυδάτωση και ματ αποτέλεσμα που διαρκεί. Απορροφάται άμεσα.

Tι έκανε σε εμένα?

Αυτό που παρατήρησα ήταν οτι δεν φενόνταν οι πόροι μου
επίσης τα μαύρα στίγματα δεν υπήρχαν..
Προλάβενε το εσωτερικό σπυράκι πριν ακόμα βγει
Ρύθμιζε αρκετά καλά την λιπαρότητα μου
Ξέρενε αν το έβαζα τοπικά σε ενα σπυράκι και το βοηθούσε.

Τι παρατήρησα?

Σταμάτησα για λίγο την ενυδατική μου επειδή πρωι και βράδυ έβαζα αυτήν την κρέμα
και ξαφνικά..σε όλες τις φωτογραφίες κάτω απο τα μάτια μου υπήρχε πάντα μια γραμμή σαν σακούλα που λέμε...που αυτή δεν υπήρχε ποτέ μέχρι που σταμάτησα για λίγο την ενυδατική μου..Τρόμαξα και την ξαναάρχισα μαζί με αυτήν και την ενυδατική οποτε έβρισκα χρόνο!!!!!
Επίσης..μου είπαν κάποιες κοπέλες οτι η σειρά Effaclar σπάει το δέρμα και αυτό φυσικά με τρόμαξε αρκετά και αποφάσισα να μην το ξαναπάρω...
Και τελευταίο...Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν μια πολύ καλύτερη απο αυτήν την κρέμα η οποία είναι και τσιμπιμένη.....και σας μιλάω γι'αυτήν

Η οποία είναι η KERACNYL από DECRAY και την βρίσκετε στα φαρμακεία...
Εξαιρετική βάση για μακιγιάζ και έκανε τέλεια δουλειά...και ήταν ποιο οικονομική!
Αυτή υπόσχεται: Έκτακτης ανάγκης / SOS φροντίδα του δέρματος που μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα τοπικά σε ατέλειες,  να στεγνώσουν και να βοηθήσει στην εξάλειψη τους με ταχείς ρυθμούς.


Ισχύει για κηλίδες 88% *

ταχεία δράση Εύκολο στην εφαρμογή 94​​% * 


+ Eξαφανίζει τα μαύρα στίγματα
Ξερένει και προλαβαίνει τα σπυράκια
Ρύθμιζε καλά την λιπαρότητα

- Τσιμπιμένη τιμή
Δεν μειώνει τις χρωματικές ατέλειες
Δεν μου πολυάρεσε σαν βάση για μακιγιάζ
Για να σου κάνει λογικά καλό θα πρέπει να έχεις ΟΛΗ την σειρά και έχω ακούσει(με επιφύλαξη)οτι σπάει το δέρμα
Εμένα(!)Μου δημιούργησε κάτω απο τα μάτια λίγο έντονες τις σακούλες και φενόντουσταν έτσι μόνο στις φότο!!!

*Δεν περίμενα οτι θα είναι κάπως χαμηλά στα μάτια μου...γιατί διάβασα πάρα πολλά και ήμουν ενθουσιασμένη..
Ίσως του ξαναδώσω αλλη μια ευκαιρία έτσι για τοπικό πρόβλημα αλλα όχι και για πολλά πολλά!!

Κορίτσια μου έγινα λίγο κακούλα σήμερα αλλα θέλω να λέω τα πράγματα με το όνομα τους..
Πείτε μου σε σχόλια πως λειτούργησε το προιόν σε εσάς..
Μείνετε συντονισμένες γιατί έρχονται κι'άλλα....
Φιλάκια πολλά πολλά!





3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το review σου. Η αλήθεια είναι ότι τη σειρά effaclar την προτιμούν πολλοί για την ακμή τους και έχω ακούσει ότι είναι πολύ δυνατή. Θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή κάτι για την ακμή, καθώς πετάω σπυράκια που και που, αλλά δεν φεύγουν εύκολα. Τρόμαξα όταν είπες για τις σακούλες, και δεν νομίζω να την αγοράσω (έχω ήδη σακούλες δεν θέλω και άλλες :P)! Την κρέμα από Decray την βάζεις σε όλο πρόσωπο ή τοπικά πάνω στα σπυράκια;
    Marylooo
    από:http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια πολυ καλη σειρα για ακμη ειναι της frezyderm οι μαυρες συσκευασιες..παρε καποια δειγματακια απο το φαρμακειο σου να δοκιμασεις.την Decray την απλωνω σε ολο το προσωπο.φιλακια πολλα πολλα!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου! Εχω εντελως διαφιρετικη αποψη για την duo+! Βασικα ειναι η αγαπημενη μου!Και με εχει βοηθησε πολυ. Αν θελεις ριξε εδω μια ματια για το τι πιστευω http://www.violetmimosa.com/el/2016/10/19/review-la-roche-posay-effaclar/

    ΑπάντησηΔιαγραφή