28/12/15

Προιόντα Μαλλιών Jean Iver ~ Jean Iver Products Review

Γειά σας κορίτσια μου!!!Τι κάνετε?Σήμερα σας έχω φρέσκο πράγμα..!!
θα μιλήσουμε για την μάσκα και το κοντίσιονερ μαλλιών της εταιρείας Jean Iver την οποία χρησιμοποιώ χρόνια για να βάφω τα μαλλιά μου αλλα και για να τα περιποιώ..Κάποτε σας είχα μιλήσει για το σπρέυ κατά της θερμότητας το οποίο δε το αλλάζω με τίποτα..και σήμερα θα σας μιλήσω για τα παρακάτω που αν πάτε τώρα στα Hondos στο Αιγάλεω τρέχει μια προσφορά με 1 βαφή δώρο η μάσκα η το κοντίσιονερ η το σαμπουάν!Οπότε είναι μια ευκαιρία να τα γνωρίσετε!Εγώ τα είχα δοκιμάσει και ποιο παλιότερα και την σιλικόνη τους και τις λακ τους και τα λατρεύω όλα!

Για την μάσκα:
Λέει πως υπάρχει κάποιος συνδυασμός μέσα (COLORPLEX) μεταξύ ξωτικών φυτών και αγνού μεταξιού που προστατεύει τα μαλλιά απο τις ελεύθερες ρίζες.Επίσης λειαίνει και δίνει τέλεια όψη στα μαλλιά!
Τα φίλτρα uv βοηθούν στην διατήρηση του χρώματος ενώ η προβιταμίνη Β5 ενυδατώνει τις ταλαιπωρημένες άκρες!!!!




Οπως είδατε περιέχει μετάξι..ξερετε οτι το λατρεύω και σας παροτρίνω να αγοράζετε πολλά προιόντα που περιέχει μετάξι..θα δείτε τρομερό αποτέλεσμα!!!!

Για το κοντισιονερ:
Περιέχει και αυτό μετάξι και στα συστατικά λέει οτι περιέχει εκχύλισμα jojoba!
To απλώνουμε πριν απο την μάσκα για 2-3 λεπτά και ξεβγάζουμε και μετά τελειοποιούμε με την μάσκα μας!!! :) 
Για καλύτερα αποτελέσματα στα μαλλιά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μετά κάποια σιλικόνη η μετάξι αλλα και το προιόν κατά της θερμότητας!!!

Εγώ κορίτσια μου έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη απο αυτήν την εταιρεία και απο βαφές και απο λακ,σπρέυ,σιλικόνες,μετάξι,σαμπουάν,μάσκες και απο τα πάντα ακόμα και απο προσφορές!!!

Σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα και επίσης έχω παρατηρήσει πως σκέφτεται και προσέχει πολύ εμας τις κοπέλες με τα πλατινέ μαλλιά και έχει σχεδιάσει πολύ καλά προιόντα γι'αυτό!!! :)



+ Οικονομικά
Ολοκληρωμένες σειρές για κάθε τύπο
Περιέχουν όλα μετάξι
Βάζουν συνέχεια προσφορές

- Δεν υπάρχει κάποιο αρνητικό μέχρι στιγμής σε κανένα προιόν!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου