7/1/16

Aγαπημένα Δεκεμβρίου ~ December Favorites (Καθηστερημένα)


Καλησπέρα κοριτσάκια μου...Σήμερα επιτέλους αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα του Δεκεμβρίου..αυτά που ευχαριστήθηκα αυτόν τον μήνα που μας πέρασε,μέσα στις γιορτές και που με έβγαλαν ασπροπρόσωπη !!!Πάμε να ξεκινήσουμε...
Ποιο πολύ θα σταθώ στα προιόντα μακιγιάζ :)


Aυτό που ενυδάτωσε πολύ τα μαλλιά μου και το ευχαριστήθηκα ήταν αυτό το λαδάκι της Pantene για ξηρά ταλαιπωρημένα με έλαιο argan..βοήθαγε πολύ τα μαλλιά μου να είναι απαλά και μεταξένια και έδινε ένα φρέσκο άρωμα όπως μυρίζουν όλα τα Pantene.!θέλει πολύ λίγη ποσότητα σε στεγνά μαλλιά σε μεσαιο μήκος όπως τα δικά μου δηλαδή μισό πάτημα περίπου..επίσης το βάζουμε και σαν φινίρισμα σε ίσιωμα η σε κάποιο χτένισμα!Αυτό που παρατήρησα ανοίγοντας το μπουκάλι είναι η αρκετά έντονη μυρωδιά αλκοόλ :( που ξέρω οτι γενικά ξηραίνει..αλλα δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο στα μαλλιά μου...το μόνο σίγουρο είναι οτι ΔΕΝ κάνει για τρέσες και hair extensions!!!



Aυτό το προιόν το λάτρεψα...πραγματικά και οικονομικό και ποιοτικό!!Αυτό που έψαχνα..και είναι σε μορφή που χρησιμοποιείται εύκολα με ενα πινελάκι η με το χέρι μας..εγώ το απλώνω με το χέρι πάντως γιατι έχω καλύτερο έλεγχο..θέλει και αυτό λίγη ποσότητα αλλιώς θα γυαλίζετε πολύ αν δεν προσέξετε ...οπότε θέλει προσοχή..Παρατήρησα οτι πρέπει να προσέχουμε το προιόν μέσα στη συσκευασία γιατί πιστεύω οτι είναι πηγή μικροβίων επειδή λερώνεται πανεύκολα..ειδικά αν τα χέρια μας έχουν υπολλείματα απο μακιγιάζ,μολύβια οτιδήποτε..οπίτε πάντα με καθαρά χέρια και με πινελάκι καθαρό!!!!Βγαίνει σε άλλη μια ποιο ροζ απόχρωση εγώ πήρα την ποιο μπέζ..!!!Σας έχω εδώ και την υφή του...και στρωμένο..


Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη απο αυτό το προιόν οπότε σας το συνιστώ!! :)


Λοιπόν κορίτσια μου..δεν περίμενα με τίποτα να ενθουσιαστώ με κάποια μάσκα τώρα τελευταία..αλλα ναι!!!Το έπαθα!!!Δεν το περίμενα αλλα μόλις την δοκίμασα και είδα τα μαλλιά μου τόσο απαλά και τόσο μεταξένια τρελάθηκα!Την είχα βρεί δώρο με την βαφή μου..έχω κάνει και ένα mini review εδώ στο blog αλλα όσο περνάει ο καιρός και την δοκιμάζω την αγαπώ ακόμα ποιο πολύ...Εχει τεράστια συσκευασία (καλα υπερβαλω λιγο)Εχει μπολικο προιόν μέσα..μυρίζει πολύ όμορφα..!!θέλει λίγη ποσότητα στα μήκη και άκρες και καθόλου κοντά στην ρίζα γιατί μετά λαδώνουν εύκολα και δεν παίρνουν όγκο!!!Γενικά σας την συστήνω αν έχετε μόνο ταλαιπωρημένα μαλλιά και βαμμένα!!


Λοιπόν..επόμενο προιόν και αγαπημένο και αυτό είναι ένα make up της Catrice που είχα ακούσει απο πολλά κορίτσια οτι τους άρεσε πολύ...και έτσι το πήρα στην απόχρωση 010 light beige!


Tην πάτησα και εγώ όπως πολλά κορίτσια..και νόμιζα οτι δεν είχε αντλία το δικό μου..και απλά το ξεβίδωνα και έβαζα με το σωληνάκι..έλεος!!!! :P Και μετά απο καιρό είδα ένα βίντεο απο μια κοπέλα που απλά το τράβηξε και το άνοιξε...και το δοκίμασα αμέσως και όντως...την είχα πατήσει!!!
χιχιχι...πιστεύω πολλές την πατήσαμε έτσι!!
Τι να πώ γι'αυτό κορίτσια μου..Εχει μια τέλεια συσκευασία που το κάνει να φένεται ακριβό..ενώ δεν είναι...για άλλη μια φορά η Catrice με άφησε πολύ ευχαριστημένη και γίνεται η αγαπημένη μου εταιρεία σιγά σιγά...!!!Έχει καλή κάλυψη..ωραία υφή..λίγο με την διάρκεια τα χαλάσαμε..πιστεύω οτι αλλοιώνεται λίγο γρήγορα..επίσης παρατήρησα κάποια λιπαρότητα στο σημείο Τ μέσα στο καταχείμωνο...!!!Γενικά όμως είναι πολύ ματτ..(παραείναι θα έλεγα)Ίσως να έφτεξε και η κρέμα που είχα βάλει απο κάτω σαν primer..απο την Catrice θέλω να δοκιμάσω το Prime & Fine που είναι σε βαζάκι και έχει άσπρο χρώμα...!!!!


Και κλείνουμε τα προιόντα με τελευταίο και αγαπημένο και πολύ οικονομικό ένα Matt Lipstick της Annie σε μπορντό χρώμα που έψαχνα καιρό και έμεινα πολύ ευχαριστημένη...


θέλει πολύ προσοχή σαν προιόν όταν το απλώνεται..γιατί μπορεί να γίνεται και χάλια όπως έγηνα εγώ την πρώτη φορά..και σίγουρα θέλει μολυβάκι απο κάτω σαν περίγραμμα όμως μόνο!!
Στην αρχή είναι σαν υγρό κραγιόν και μετά γίνεται τελείως ματτ και δεν φεύγει για πολλές ώρες...είναι πάρα πολύ ξηρό οπότε θέλει μια καλή ενυδάτωση απο πριν..αν έχετε ξηρά χείλια δεν σας το συνιστώ..επίσης αυτό που με νευριάζει είναι οτι ξεχωρίζει στην μέσα μεριά των χειλιών και είναι ενοχλητικό λίγο αυτό...Επίσης κάτι άλλο είναι οτι πρέπει πρώτα να το βγάλετε αν θέλετε ανανέωση και μετά να το ξαναπεράσετε γιατί αλλιώς ξηρένεται πάρα πολύ και κάνει κομματάκια.!


Πάμε τώρα σε κάτι άλλο πάλι οικονομικό απο την Essence..
Αγαπημένες βλεφαρίδες μεμονωμένες που λάτρεψα και δεν το περίμενα..και τις τελείωσα όπως βλέπετε...


Eλπίζω να τις ξαναβρώ κάποτε σε κάποιο stand και να τις ξαναπάρω γιατί ήταν τέλειες...εύχρηστες και δεν έφευγαν με τίποτα..έδιναν ένα άλλο στυλ και απογείωναν κατευθείαν τα μάτια μου..Δεν είναι πολύ μακρυές αλλα ούτε και κοντές..και κόστιζαν κάπου στα 2.50 νομίζω κορίτσια μου..είναι μια καλή οικονομική λύση...επειδή την έχω κάνει χάλια την συσκευασία...και όσες θέλετε να τις δοκιμάσετε είναι αυτές εδώ...


Tελευταία αγαπημένα είναι αυτοί οι δυο καφέδες..καπουτσίνο με γεύση σοκολάτα και καραμέλα..τους λάτρεψα !!!


Αυτά ήταν όλα κορίτσια μου...αυτές οι αγορές που έκανα με άφησαν πολύ ικανοποιημένη ευτυχώς και ήταν επιτυχημένες..!!!Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο όλα αυτά πείτε το μου σε σχόλια..
Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν !!!!

2 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ το Highlighter της Essence, στην πιο ροζ απόχρωση όμως και δεν γυαλίζει τόσο πολύ. Είναι αρκετά πιο ήπιο... Πολύ όμορφο ποστ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Θα το δοκιμάσω στο μέλλον! Σ ευχαριστώ κοπέλα μου

      Διαγραφή