29/1/16

Aγαπημένα Ιανουαρίου ~ January Facorites

Γειά σας κορίτσια μου..Σήμερα θα κάνω νωρίς νωρίς τα αγαπημένα του μήνα..αυτά που χρησιμοποίησα ποιο πολύ απ'όλα και τα ευχαριστήθηκα πολύ ..!!


  • Got2b Λακ: Με το που την είδα στο ράφι την λάτρεψα απο θέμα συσκευασίας!Μετά την λάτρεψα απο θέμα μυρωδιάς (κεράσι) και έπειτα ολοκληρώθηκε με το τι κάνει στα μαλλιά μου!Βγαίνει με ενα χτένισμα,Δεν κοκκαλώνει πολύ με την έννοια οτι δεν είναι άσχημο το αποτέλεσμα ενώ έχει δυνατό κράτημα και δεν φεύγει με τίποτα αν τυχόν θέλετε να στρώσετε κάποια τουφάκια που πετάνε μπροστά μπροστά!θα την έπερνα ξανά άνετα!!!
  • B.u αποσμητικό: Αρκετά καλό και έντονο άρωμα που κρατάει,αλλα αν το τεριάξετε με την αντίστοιχη κολόνια του είναι τέλειο!!Όλα τα αρώματα είναι πολύ ωραία και έχει μυρωδιές για όοολες τις εποχές!!
  • Garnier Fructis Grow Strong: Τέλειο άρωμα,δε διαρκεί όμως σε σχέση με το goodbye damage που διαρκούσε και σε συνδυασμό με την μάσκα του βέβαια..ήταν πολύ καλό σαμπουάν ποιο καλό απο το κόκκινο μπορώ να πώ..αλλα όχι καλύτερο απο το πορτοκαλί !!Εχω και την μάσκα grow strong που δεν έχω ανοίξει ακόμα..Αλλα η αγαπημένη μου σειρά τελικά είναι η πορτοκαλί!!!
  • Βλεφαρίδες: Δεν ξέρω τι ακριβώς εταιρεία είναι αλλα της πήρα απο ένα οικονομικό μαγαζάκι στον κορυδαλλό!!Ολόκληρες δεν μπορώ δυστυχώς να τις φορέσω και δεν με βολεύουν γενικά όλες..αλλα τις κόβω στη μέση και τις φοράω μόνο στις άκρες των ματιών μου!!
  • Sixteen Concealer: Σας έχω κάνει και ξεχωριστό review γι'αυτό το έχω ευχαριστηθεί προς το παρόν,έχει φοβερή κάλυψη αν και βγάζει λίιιγη λιπαρότητα..Νομίζω ναι θα το έπαιρνα ξανά!!
  • Hean On Eyeshadow base: Μια βάση για σκιές που έχω μείνει ικανοποιημένη...το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το χρώμα της και λίγο το άρωμα της.Είναι καλη σαν βάση αλλα θα ήθελα να είχε και λίγο χρώμα έτσι για το σασπένς ...!!!!Εχω θέμα με λίγη εως μιδαμινή κοκκινίλα στα βλέφαρα..αλλα όταν πέφτει απο πάνω η σκιά τα καλύπτει όλα και δεν φένεται τίποτα ευτυχώς!
  • Montibello Smart Touch: Ενα σπρέι που δίνει λάμψη,άρωμα,είναι θεραπεία για τα μαλλιά,δεν ξεβγάζετε,προστατεύει απο θερμότητα.Γενικά κάνει όλα τα καλά..και σε εμένα που το δοκίμασα και σε άλλες κοπέλες έμειναν πολύ ευχαριστημένες..Το είχε σαν δειγματάκι προσφορά ο Δαφνης με 2.85 και ήταν ευκαιρία να το δοκιμάσω!!!
  • Donna Shadows: Μια παλετίτσα πολύ οικονομική με 8 σκιούλες,περιέχουν Shimmer μέσα βέβαια αλλα της ευχαριστήθηκα..ειδικά την ποιο ανοιχτή μου άρεσε πολύ να φωτίζω στην εσωτερική γωνία των ματιών μου η ακόμα και στην μέση του ματιού μου !Την πήρα σε γήινες αποχρώσεις αλλα είχε και σε ροζ..σε γκρί σε μπλέ και σε πράσινες για τις ποιο τολμηρές :P 

Kαι τελευταίο σας άφησα κάτι πολύ πολύ γλυκό που μου άρεσε πολύ και το έτρωγα σαν σνακ μέσα στη μέρα (ντροπή μου) αλλα δεν μπορούσα να αντισταθώ χιχι !!!
Lacta Oreo σε μια ποιο μικρή έκδοση !!!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για αυτόν το μήνα..μείνετε κοντά μου γιατί έρχεται post τι αγόρασα τον Ιανουάριο σαν ένα Haul έτσι με κάποια πραγματάκια..!!
Φιλάκια πολλά πολλά!



3 σχόλια:

  1. Αυτήν την BU κι εγώ την χρησιμοποιούσα για κάποιο διάστημα στο παρελθόν! Είναι υπέροχη! Πολύ όμορφο post :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι όπως και η φούξια :)
      σ ευχαριστώ αγγελική μου :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το ποστ σου. Για το concealer από Sixteen έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν έτυχε ποτέ να το δοκιμάσω. Όσο για την BU μου ξύπνησες εφηβικές αναμνήσεις, καθώς χρησιμοποιούσα πολύ τα αρώματά της. Θα χαρώ πολύ να σε δω και από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι http://marosbeautyworld.blogspot.gr/ Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή