16/1/16

Aγαπημένα λαδάκια μαλλιών ~ Τι έχω δοκιμάσει


Καλησπέρα κορίτσια μου...τι κάνετε?Ελπίζω να περνάτε καλά!!!Σήμερα θα σας δείξω τι έχω δοκιμάσει και τι δοκιμάζω απο λαδάκια μαλλιών ανάμεσα τους και ένα σέρουμ και το αγαπημένο μου μετάξι..εδώ σας δείχνω μόνο λαδάκια μαλλιών και όχι τύπου σιλικόνες που τα ψιλοαπογεύγω !Γενικά δεν έχω και πολύ καλή σχέση με σιλικόνη μαλλιών..θεωρώ οτι υπάρχουν άπειρα καλύτερα προιόντα και για προστασία και για ενυδάτωση και για τελικό φινίρισμα :)
Πάμε να ξεκινήσουμε...


Αγαπημένο λαδάκι απο pantene και αρκετά οικονομικό απο όλα τα άλλα..και σε ποσότητα καλη που δε τελιώνει με τίποτα όμως...αξίζει και ειδικά οταν το βάζουν σε προσφορά με 4.50 παίρνω και δεύτερο!!Αρχικά ενυδατώνει πάρα μα πάρα πολύ τις άκρες..θέλει επίσης πολύ λίγη ποσότητα και κάτι που κάνω εγώ είναι να το βάζω και πριν το λούσιμο μπόλικη ποσότητα σαν μάσκα..αλλα όχι σε όλα τα μαλλιά.Μόνο στις άκρες !!!Είναι αρκετά καλό εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!!!


Τι να πρωτοπώ γι'αυτό το θαύμα!Το λατρεύω κάνει απίστευτη δουλειά στα δικά μου μαλλιά..προστασία απο θερμότητα,σε βρεγμένα,σε στεγνά..Διαρκεί πολύ και αυτό..και θέλει επίσης λίγη ποσότητα,κοστίζει κάπου στα 10 ευρώ αλλα πραγματικά τα αξίζει.. πάρα πολύ ευχαριστημενη και θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω και αντίστοιχο σαμπουάν και μάσκα!Οπότε κορίτσια μου μην το σκέφεστε αν ψάχνεστε για κάποιο μετάξι..πιστεύω αυτό θα σας τεριάξει!!


Αυτό το δοκιμάζω τώρα...είναι το λαδάκι της Garnier και είναι με Argan Oil..Εχω παρατηρήσει οτι τελικά δεν μου κάθεται καλά η μυρωδιά αυτή του Argan..δεν ξέρω κατα πόσο είναι καλό λαδάκι αλλα έχω βρεί άλλα χωρίς αυτό το ενοχλητικό άρωμα(για μενα)που είναι καλά!!!Αυτό το προιόν με το που το άνοιξα μου μύρισε σαν αυγό(χαχα)ξέρω μερικές το αγαπάτε το λαδάκι αυτό αλλα εμένα κάτι δεν μου έκατσε..Παρά την μυρωδιά του και η τιμή είναι λίγο τσιμπιμένη,τώρα όσο αφορά την ενυδάτωση οκ..κάνει τα μαλλιά μαλακά τα ενυδατώνει..κάνει και σαν μασκούλα γενικά είναι ένα καλό λαδάκι..ειναι αρκετά λιπαρό οπότε δεν θέλει πολύ ποσότητα..έχω παρατηρήσει οτι σαν φινίρισμα κάνει πολύ καλή δουλειά..δε νομίζω να το ξαναπάρω όμως...!


Τρελένομαι για την προσεγμένη συσκευασία του..μαρέσει πολύ...και λέω για το Extraordinary Oil της L'oreal.Εγώ έχω για βαμμένα μαλλιά και νομίζω πως έχει άλλα δυο..ένα για όλους τους τύπους και ένα για λεπτά μαλλιά..Οπότε το θεωρώ πολύ καλό!
Αυτό που με πειραξε λίγο είναι οτι περιέχει αλκοολ ..και όταν το μυρίζεις έρχεται ένα έντονο άρωμα αλλα και γενικά οτι περιέχει αλκοολ αφυδατώνει λίγο..ωστόσο αυτό δεν φένεται στα μαλλια!Κάνει καλή δουλειά και πριν και μετά το πιστολάκι ..εντάξει μετά αφήνει ένα ωραίο άρωμα..έχω μείνει ευχαριστημένη το είχα πάρει πριν αρκετά χρόνια και τώρα το ξαναπήρα.Έχει μπόλικη ποσότητα μέσα οπότε αργεί να τελιώσει..είναι όμως αρκετά ρευστό!


Και πάμε τώρα στο σέρουμ μαλλιών..της Garnier το Goodbye Damage που λέει πως είναι κατά της ψαλίδας..βέβεαι στην ουσία δεν εξαφανίζει την ψαλίδα..η ψαλίδα θέλει λίγο ψαλιδάκι για να φύγει οπότε συνιστάται για αφότου κουρευτείτε η χρήση.Εξαλείφει τα πολλά πολλά που πετάνε όπως σπασμένες άκρες η κάποια μαλλάκια πάνω που συνήθως πετάνε..ενυδατώνει αρκετά καλά..είναι μικρό το μπουκαλάκι αλλα η τιμή είναι λίγο τσιμπιμένη..γενικά όμως είναι ένα καλό προιόν και γιατί όχι..ας προσέχουμε και λίγο την ψαλίδα μας ..κουρευόμαστε που κουρευόμαστε μια στο τόσο(και αν)Έχει επίσης μια υπέροχη μυρωδιά...όπως όλη η πορτοκαλή σειρά της Garnier που είναι και η αγαπημένη μου...!!!!Δοκιμάστε ειδικά την μάσκα και το σαμπουάν :)


Kαι πάμε να δούμε και το τελευταίο μας λαδάκι..με την υπέροχη μυρωδιά αλλα τσιμπιμένη τιμούλα..Είναι το Mastic Oil,έχει πολύ όμορφη συσκευασία και υπέροχη μυρωδιά η οποία περνάει και στα μαλλιά..πέρα απο την μυρωδιά όμως δεν πάμε και πολύ μακρυά..το έχω βάλει όσο έμεινε σε ένα κουτάκι και προσπαθώ ακόμα να το τελειώσω..Ενυδατώνει καλά αλλα πέρα απο αυτό δε κάνει και κάτι ιδιαίτερο!!!

Κορίτσια μου αυτά τα λαδάκια έχω δοκιμάσει,επίσης έχω δοκιμάσει και κάποια άλλα απο φίλες σαν δειγματάκια αλλα δεν έχω άποψη..γενικά είμαι υπερ τον λαδιών για τα μαλλιά..θεωρώ οτι κάνει πολύ μα πολύ καλό ειδικά σε ταλαιπωρημένα μαλλάκια...μην τα αφήνετε χωρίς να τα προσέχετε ειδικά αν έχετε βαμμένα ένα παραπάνω..επίσης για κάποια κορίτσια με καμμένα και ταλαιπωρημένα μαλλιά απο βαφές,ντεκαπάζ και άλλα...ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσετε να τα προσέχετε..και αν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα (όπως και εγώ)να αγοράσετε πανάκριβα προιόντα και λαδάκια τύπου Kerastase,Mythic Oil και άλλα που μας παρουσιάζουν μην μασάτε..Αν θέλουμε μπορούμε να βρούμε χίλιους οικονομικούς τρόπους να έχουμε όμορφα και ενυδατωμένα και κυρίως υγιής μαλλάκια..Και τι πειράζει που μερικά πωλούνται σε σουπερ μαρκετ?Καμιά φορά υπάρχουν θησαυροί και περιμένουν να τους ανακαλύψουμε..Kepp Going κορίτσια μου όπως κάνω και εγώ..!!Να αγαπάτε τα μαλλάκια σας..!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου