27/1/16

Πορτοκαλόπιτα πολύ εύκολη και λαχταριστή !!

Γειά σας κορίτσια μου!!!Σήμερα είμαι εδώ με μια πολύ εύκολη συνταγούλα..είχα καιρό να ανεβάσω το ξέρω αλλα τώρα μου πέτυχε ολοκληρωτικά ένα γλυκάκι οπότε είπα να σας δώσω τη συνταγή !Απευθύνομαι κυρίως σε νέες νοικοκυρές που μπορεί να είναι εργαζόμενες η να μην έχουν χρόνο η να έχουν ξεκινήσει τώρα το σπιτικό τους όπως και εγώ και αν δεν πετύχει μη στεναχωρεθείτε..η προσπάθεια μετράει συνήθως.!Να ξέρατε και εγώ πόσα γλυκά χάλασα και όλα τα πληρώνει ο αρραβωνιαστικός μου που τα δοκιμάζει κιόλας χιχι!!!Πάμε να ξεκινήσουμε..


Κατι που κάνω εγώ και με διευκολίνει είναι να βάζω όλα μου τα υλικά πάνω στο τραπέζι ωστε να τα βλέπω και να τα έχω κοντά μου και να μη τρέχω δεξιά και αριστερά σαν τρελή στην κουζίνα.!!Το ποιο σημαντικό είναι να έχουμε θέληση και να το κάνουμε με την καρδιά μας!!

Υλικά : 1 φακελάκι baking powder 
ξύσμα απο 1 πορτοκάλι
1 κεσεδάκι γιαούρτι 
4 αυγά
2 βανίλιες
1 φλ.ζάχαρη 
1 ποτήρι αραβοσιτέλαιο 
1 φύλλο κρούστας 

Bάζουμε σε ένα μπολ όλα μας τα υλικά εκτός απο το φύλλο κρούστας 
Τα ανακατεύουμε καλά καλά μέχρι να γίνει ένα μείγμα



Ανοίγουμε το φυλλαράκι μας σιγά σιγά και ένα ένα φύλλο
το κόβουμε σε 4 κομμάτια η σε ροδέλες όπως μας βολεύει την κάθε μια μας..!
Τα τσαλακώνουμε η αν τα έχουμε κόψει σε ροδέλες τα ανοίγουμε ωστε να απλωθούν και τα ρίχνουμε μέσα στο μείγμα.Ανακατεύουμε και στη συνέχεια το ρίχνουμε όλο σε ένα λαδωμένο ταψί.


Αν νομίζουμε οτι πρέπει να βάλουμε κι'άλλο φυλλαράκι προσθέτουμε και ανακατεύουμε καλά καλά!
Έχουμε ήδη προθερμάνει τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς !
Το βάζουμε μέσα στον φούρνο στους 180-200 ανάλογα τον φούρνο μας για 30-35 λεπτάκια.Το κοιτάμε που και που χωρίς να ανοίγουμε συνέχεια τον φούρνο γιατι δεν θα φουσκώσει αρκετά..Να ξέρετε οτι γενικά δεν θα φουσκώσει πάαρα πολύ..θα πάρει όμως ενα φυσιολογικό μέγεθος.



Για το σιρόπι:  3 ποτήρια νερό
2 ποτήρια ζάχαρη
1 φλούδα απο πορτοκάλι 
Κανέλα (προαιρετικά) 



Ανακατεύουμε σνέχεια για να μην κολλήσει η ζάχαρη,το έχουμε σε χαμηλή φωτιά και ανακατεύουμε μέχρι να μας λιώσει η ζάχαρη.
Το αφήνουμε περίπου 15 λεπτά να πάρει μια βράση και αποσείρουμε απο την φωτιά!


Το σιρόπι μας είναι έτοιμο...όπως και το γλυκάκι μας ..αλλα προσοχή!Δεν βάζουμε το ζεστό σιρόπι μας πάνω στο ζεστό γλυκό ποτέ!!!Η σε ζεστο γλυκό βαζουμε κρύο το σιρόπι η σε κρύο γλυκό βάζουμε ζεστό το σιρόπι!!!!


Κόβουμε σε κομμάτια και μετά ρίχνουμε το σιρόπι μας για να πάει παντού και έτοιμο!
ζουμερό,λαχταριστό και νόστιμο!!!
Φιλάκια πολλά κορίτσια μου !!

3 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ωραίο και εύκολα σαν γλύκο! Σίγουρα θα το δοκιμάσω!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Looks delicious :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή