5/1/16

~ Το πρώτο Haul του 2016 ~ First Haul of 2016 ~

Kαλή χρονιά σε όλες μας κορίτσια μου με χαμόγελα,αγάπη υγεία και δημιουργικότητα !!!
Πέρασε αλλος ένας χρόνος τόσο γρήγορα...Όταν έρχεται το τέλος του χρόνου πάντα πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτομαι οτι πέρασε τόσο γρήγορα ενώ υπήρχαν γέλια,κλάματα,ξαφνικά όλα αυτά γίνονται μια υπέροχη ανάμνηση και έχω την σκέψη του νέου χρόνου...ο οποίος θα περάσει και αυτός και χωρίς να το καταλάβουμε θα έρθει ο άλλος!!!Οπότε ας ζήσουμε την ζωή μας όπως εμείς θέλουμε και ας κάνουμε λάθη..Αυτό που μένει πάντα είναι μια εμπειρία,ένα μάθημα μια όμορφη ανάμνηση.!!Δεν κατάφερα να κάνω τα αγαπημένα του χρόνου γιατί μερικά μου έχουν τελειώσει και δεν είχα τις συσκευασίες κορίτσια μου...αλλα ευτυχώς είμαι εδώ με το πρώτο Ηaul του χρόνου..Πήγα μια βολτίτσα και κάτι τσίμπησα..οπότε θα επικεντρωθώ στα προϊόντα περιποίησης ..πάμε να ξεκινάμε..
Είναι όλα πολύ οικονομικά κορίτσια μου !





Πήρα να δοκιμάσω ένα eyeliner που είδα πολύ οικονομικό και είδα οτι γράφει πολύ καλά και είναι αρκετά μαύρο,το έχουν μόνο σε μια απόχρωση ..λέει οτι περιέχει Vitamin E και ανυπομονώ να το δοκιμάσω!
Ένα ρουζάκι σε καφέ απόχρωση έψαχνα καιρό κάτι τέτοιο να δοκιμάσω για μερικά κοψίματα και τελικά πήρα αυτό,είναι το νούμερο 7 απο Mineral Cosmetics και απ'ότι είδα φεύγει αμέσως αυτή η απόχρωση οπότε την πρόλαβα


Επίσης κορίτσια μου πήρα ένα ζευγάρι βλεφαρίδες να δοκιμάσω απο ένα μαγαζάκι οικονομικό όπως πάντα,φυσικά έχω τις δικές μου κόλλες που τις ξέρω και τις εμπιστεύομαι και δεν παίρνω με τίποτα αυτές των 1 ευρώ!!Ελπίζω να με βολέψουν οι βλεφαρίδες αν και με τις ολόκληρες δεν το κατέχω και πολύ!!!!


Και για εμάς που είμαστε στα κινητά και τους υπολογιστές συνέχεια το καλύτερο και ποιο αγνό πράγμα για τα ματάκια μας...τι καλύτερο απο τον φυσικό ορό..!!Το βάζω δυο φορές την βδομάδα πριν κοιμηθώ η όταν νιώθω τα μάτια μου πρησμένα η κάποια ενόχληση και είναι τέλειο!!!!




Επίσης βρήκα και δοκιμάζω αυτές τις χτενούλες..είχα ακούσει πολλά για την μαύρη και ήθελα να την δοκιμάσω οπότε θα δείξει με τον καιρό...την ροζ την πήρα για ποιο απαλό κρεπάρισμα και στρώσιμο των μαλλιών και με έχει βολέψει πολύ προς το παρόν!!!



Για το τέλος σας άφησα τα ποιο αγαπημένα μου...ένα λιπ γκλός που γίνεται απολύτως ματτ και δε φεύγει με τίποτα..το πήρα σε ένα έντονο σκούρο κόκκινο αν και θα μου άρεσε και σε λίγο ποιο σκούρο!!Αλλα είναι τέλειο το έχω λατρέψειιι!!είναι απο την εταιρεία Annie και το βρίσκεται στο μαγαζάκι με 1 ευρώ στο Αιγάλεω!!



Αγαπημένο άρωμα αυτού του μήνα είναι το Coconut Passion απο Victoria Secret,να το δοκιμάσετε είναι τέλειο..είναι στυλ καρύδας αλλα όχι κανονική..σου φέρνει κάτι πολύ γλυκό και sexy μαζί!!!
Αυτά κορίτσια μου πήρα τις τελευταίες μέρες..Οικονομικά και χρήσιμα!!
Φιλάκια πολλά πολλά και καλή χρονιά!!!

2 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αννούλα. το ξέρω ότι ίσως βγω λίγο από το θέμα αλλά σε παρακαλώ αν ξέρεις πες μου. οι μασκες λαδιού υπάρχει περίπτωση να κάψουν τα μαλλιά μας; προσωπικά θέλω καιρό να κάνω κι απ'ότι βλέπω συνεχίσουν να την προτείνουν σε blogs.. όπως εδώ http://flashnews.gr/post/199096/eleolado-sta-malia-tris-aples-8erapies-gia-na-epileksete μια φίλη μου όμως μου είχε πει πριν χρόνια ότι τις τα έκανε χειρότερα και ότι της τα έκαψε. το πιστεύεις; ποια είναι η γνώμη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή