22/2/16

Empties ~ Φεβρουάριος 2016

Γειά σας κορίτσια μου...τι κάνετε?Εγώ προσπαθώ να μαι καλά με όλα όσα γίνονται γύρω μας και με όλα όσα ακούμε..!!!Τις τελευταίες μέρες δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο post να κάνω,για Haul έχω πολύ λίγα πραγματάκια να δείξω . . ίσως έρθει ένα review αλλα όπως βλέπετε και τα Empties είναι λιγοστά και καλά ..οπότε πάμε να τα δούμε....!!!


Με μια γενική ματιά είναι η 100τοστή φορά που έχω τελιώσει το Papoytsanis με Βανίλια Μαδαγασκάρης,το αφρίζον νερό καθαρισμού της L'oreal,την  τονωτική λοσιόν Bioten,μια ενυδατική Nivea Soft την οποία χρησιμοποιώ όταν βγάζω τα φρύδια μου,μια μάσκα μαλλιών σε υπερμέγεθος γνωστού σουπερ μαρκετ οικονομική και κάτι μωρομάντηλα απο οικονομικό μαγαζάκι..Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!!!


Αρχικά πήρα να δοκιμάσω αυτά τα μωρομάντηλα με μόλις 1 ευρώ απο ένα μαγαζάκι,όχι για το πρόσωπο μου αλλα για γενικές χρήσεις που όλο και κάτι γίνετε μέσα στο σπίτι,λίγο στο μακιγιάζ κάτι να διορθώσουμε,κάτι να καθαρίσουμε....τα επέλεξα γιατί λέει πάνω πως είναι Ελληνικό προιόν και δεν έχει σαπούνι,παραβένες και οινόπνευμα!!!Πολύ καλά για την χρήση τους..θα τους έβαζα ένα 9/10 !!!!!


Αυτήν την κρεμούλα που είναι τόσο ενυδατική αλλα συνάμα πολύ παχύρευστη και απορροφάται πολύ δύσκολα είναι η ιδανική για μένα για τα φρύδια μου!Πριν τα βγάλω την βάζω στα φρύδια,μαλακώνουν και απαλύνει τον πολύ πόνο και φυσικά δεν κοκκινίζουν...!!Ήδη έχω πάρει άλλη μια αλλα την μπλέ συσκευασία επειδή την βρήκα στα Hondos προσφορά :) Tης βάζω 10/10 για την χρήση που της κάνω εγώ!!


Αυτήν τη λοσιόν την έχω πάρει πολλές φορές και είναι η αγαπημένη μου απο όλες όσες έχω δοκιμάσει..δροσίζει,ενυδατώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα και συνήθως την βάζω σε ένα μπουκαλάκι με σπρέι,την ψεκάζω πριν βάλω ενυδατική κρέμα και όταν κάνω το μακιγιάζ μου την ψεκάζω στο πινελάκι η στο πρόσωπο μου και στη  συνέχεια απλώνω το μεικ απ!!!!Την λατρεύω!!10/10 


Είναι το πρώτο μπουκάλι που τελιώνω μετά απο καιρό και έπειτα απο καθημερινή σχεδόν χρήση!!!Μου άρεσε η δροσιά του,οτι έβγαζε καλά όλο το μακιγιάζ..λίγο καμιά φορά αν είχα έντονο μακιγιαζ στα μάτια και έδινα έμφαση στα μάτια με έτσουζε αλλα μετά ένιωθα πολύ καθαρή την επιδερμίδα.δεν ένιωθα ούτε τράβηγμα ούτε τίποτα..έχω άλλο ένα μπουκάλι και μαζί με αυτό καμιά φορά χρησιμοποιώ και της Bioten το gel που δεν κάνει τόσο αφρό αλλα είναι εξίσου καλό !!Παίρνει 9/10 !!!


Τι να πώ για αυτό το τέλειο προιον?!Όσες φορές έχω προσπαθήσει να βρώ και να δοκιμάσω κάποιο άλλο όπως πχ.το Vidal ή κάποια άλλα δεν άντεχα με τίποτα!θεωρώ οτι κανένα άλλο δεν μου τεριάζει και δεν μου αρέσει!!Το θεωρώ το ποιο τέλειο,οικονομικό που να ενυδατώνει το σώμα και να μυρίζει τέλεια και να διαρκεί η μυρωδιά και η φρεσκάδα!!!!Όσα και αν προσπάθησα να δοκιμάσω δεν μου έκατσαν καλά...έβλεπα κάποια δυσοσμία ώρες ώρες ενώ ήμουν έξω..και δεν μου άρεσε καθόλου..ενώ είχα κάνει όλα τα βήματα όπως κρέμες,αποσμητικό και τα λοιπά..και τελικά αποφάσισα οτι δεν πρόκειται να το αλλάξω ποτε!!!10/10 του βάζω :)


Και τελευταίο άδειο προιόν είναι αυτή η μάσκα μαλλιών απο γνωστό σουπερ μάρκετ..η οποία είναι σε υπερμέγεθος και κατάφερα να την τελιώσω...και είναι σούπερ και θα την προτιμήσω και πάλι..έχει μόλις 2.50 ευρώ νομίζω και μυρίζει τέλεια..κάνει φοβερή δουλειά και ειδικά στα δικά μου που είναι ξανθά και αρκετά ταλαιπωρημένα τα ενυδατώνει τέλεια!!Αξίζει μια δοκιμή.. αν έχετε αυτόν τον τύπο μαλλιών..!!10/10 !


Aυτά ήταν κορίτσια μου τα Empties αυτού του μήνα..όπως είδατε ήταν λίγα και καλά γιατί είπαμε να κάνουμε και λίγη οικονομία στα πολλά πολλά!!
:)
Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει και κάποιο απο αυτά επίσης έρχεται και ένα review οπότε μείνετε κοντά μου.. :)


Φιλάκια πολλά πολλά!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου