6/2/16

Essence All About Matt VS Sixteen Concealer ~ Ποιο είναι καλύτερο για εμένα ~

Γειά σας ομορφιές μου..Η ώρα είναι 11.30 το βράδυ ..Σαββατόβραδου..χαζεύω στην τηλεόραση και κοίταγα τις σημειώσεις που γράφω σε ένα μπλοκάκι για το blog μου..και αποφάσισα να κάνω τώρα ένα θέμα που με απασχόλησε πολύ καιρό και το δοκίμαζα πολλές πολλές μέρες και τελικά αποφάσισα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας...θα συγκρίνουμε μαζί δυο αγαπημένα μου και δικά σας ίσως κονσίλερ έτσι για να δούμε ποιο απο τα δύο βγαίνει νικητής για μένα,για τα δικά μου γούστα και τις δικές μου ανάγκες ..


Είναι και τα δύο πολύ οικονομικά και αρκετά καλά κονσίλερ όμως κάποιο απο τα δυο το έχει ποιο πολύ κατα την άποψη μου..και θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες κορίτσια..θα ξεκινήσω να αναλύω το κονσίλερ της Essence το All Matt εγώ το έχω στην απόχρωση 10 !!
Essence:  Λέει οτι είναι ένα υψηλής κάλυψης κονσίλερ και υπόσχεται ματτ αποτέλεσμα...είναι στην ματτ σειρά της essence έχει βγεί και ίδιο μεικ απ αλλα και ίδια πούδρα πολύ αγαπημένη και αυτή..γενικά ήταν μια αρκετά πετυχημένη σειρά και με άφησε πολύ ικανοποιημένη..!!Έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ το συγκεκριμένο κονσίλερ,το είχα πάρει το καλοκαίρι αλλα δεν το χρησιμοποιούσα πάρα πολύ συχνά επειδή δεν βαφόμουν και πολύ πολύ..οπότε οταν φθηνοπόριασε και μετά άρχισα να το δοκιμάζω..και τώρα κοντεύω να το τελειώσω..
Αυτο που δεν μου αρέσει σε αυτό είναι οτι είναι λίγοο δύσχρηστο λόγω οτι πρέπει να βγάζεις κάποια ποσότητα στο χέρι σου και ύστερα να το παίρνεις με το πινελάκι η το σφουγγαράκι και να το απλώνεις..και επίσης είναι τόσο ματ που στεγνώνει πολύ πολύ γρήγορα αλλα δεν γίνεται στόκος..οπότε μπορείς να το δουλέψεις..!!Μπροστά στην κάλυψη και το φως που δίνει όμως είναι πταίσμα χιχι..Νομίζω πέτυχα και την σωστή ακριβώς απόχρωση για εμένα αλλα δυστυχώς δεν θυμάμαι καθόλου απο που το πήρα οπότε όταν βρώ χρόνο πρέπει να κάνω μια έξοδο για να ψαχτώ γιατί αν το αφήσω τελευταία στιγμή δεν προκειται να το ξαναβρώ ποτέ..!!(παραπονο το χω)





Η πάνω φωτογραφία είναι χωρίς φλας η κάτω είναι με φλας..οπότε πιστεύω να μπορείτε να δείτε την φωτεινότητα των δυο κονσίλερ..εγώ παρατηρώ οτι της essence είναι ποιο φωτεινό ..επίσης είναι ρευστό αλλα οχι σε βαθμό να τρέχει και να κυλάει απο το χέρι και απο παντού..ενώ της Sixteen έχει άλλη υφή.Για να κλέισω προς το παρών με το θέμα της essence θα σας πώ πως έχει απίστευτη διάρκεια,δίνει φώς και είναι και παραμένει ματ για πολλές ώρες χωρίς να βλέπω ίχνος λιπαρότητας σε όποια ζώνη του προσώπου μου το έχω φορέσει όπως στο μέτωπο,στο πιγούνι,στη μύτη,κάτω απο τα μάτια που ειδικά εκεί τίνει να είναι αρκετά λιπαρό το δέρμα μου..οπότε ναι με έχει σώσει και θα το ξανααγόραζα ξανά ξανά ! :) Αν είστε όμως ξηρή επιδερμίδα δεν νομίζω να σας τεριάξει και πολύ γιατί παραείναι ματ!!

Sixteen: Mου άρεσε η φωτεινότητα που δίνει κάτω απο τα μάτια και η κάλυψη με άφησε πολύ ευχαριστημένη αλλα το μόνο θέμα ήταν η διάρκεια του και η λιπαρότητα που μου έβγαζε και με όσες πούδρες και αν έβαζα απο πάνω..δυστυχώς μετά απο περίπου 2-3 ώρες έβγαζε πολύ λιπαρότητα !!!Και σε όσα σημεία είχα βάλει όπως είπα και ποιο πάνω ..έξω είχε κρύο και εγώ ίδρωνα..!!! :( γενικά όμως εξαιρέσουμε όλο αυτό ήταν ένα καλό κονσίλερ..και σε ξηρές επιδερμίδες πιστεύω θα τέριαξε..απ'οτι διάβασα πολλά reviews όμως οι απόψεις διίστανται για αυτό...οπότε δεν χάνετε τίποτα να το δοκιμάσετε για να ξέρετε..Δε νομίζω να το αγόραζα ξανά όμως ! Πάμε να δούμε αναλυτικά αρνητικά και θετικά για το καθένα..!!


Essence + Oικονομικό
Καλυπτικό
Δίνει φώς 
Διαρκεί αναλύωτο για ώρες
Δίνει ματ αποτέλεσμα 

- Δύσχρηστη συσκευασία διότι δεν μπορείς να κάνεις απευθείας εφαρμογή στο πρόσωπο 
παρ'όλα αυτά είναι ωραία σαν συσκευασία..!


Sixteen + Oικονομικό
Πολύ καλυπτικό 
Προτιμώ να το χρησιμοποιώ τοπικά σε κάποιο σπυράκι η σημάδι 
καλό μόνο για καθημερινή χρήση 

- Δεν διαρκεί πολύ(σε εμένα)
Βγάζει λιπαρότητα (σε εμένα)


Κατα την γνώμη μου απο αυτήν την αναμέτρηση νικητήριο κονσίλερ θα βγεί το...
Essence All About Matt!!!





Kάτι τελευταίο για καληνύχτα θα ήθελα να σας δείξω ένα μακιγιάζ που έκανα κατάλληλο για την ημέρα του Αγίου βαλεντίνου και αν θέλετε ποιο πολλές πληροφορίες για το πως το έκανα και τι προιόντα χρησιμοποίησα..επίσης θα προσπαθήσω για να είναι ποιο κατατοπιστικό να κάνω κάποιο βιντεάκι αλλα επειδή είναι λίγο δύσκολο με την κάμερα που έχω μάλλον το κόβω για φωτογραφίες..αλλα θα το δείξω μόνο αν σας άρεσε :) :) 


2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post! Δεν έχω δοκιμάσει τα κονσίλερς οπότε δεν έχω άποψη! Το μακιγιάζ ρομαντικό και τέλειο! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή