1/2/16

~ Αnnie Οικονομικά Καλλυντικά ~


Γειά σας κορίτσια !Πως είστε?Σήμερα αποφάσισα να σας κάνω ένα review για τα οικονομικά καλλυντικά της Annie που τα βρίσκουμε σε μαγαζάκια με οικονομικά καλλυντικά!θα σας δείξω τι έχω δοκιμάσει εγώ..τι μου αρέσει τι δεν μου αρέσει και γενικά πως που κάθονται εμένα..Για αρχή να σας πώ οτι έχω δοκιμάσει και φοράω στην καθημερινότητα μου όλα αυτά τα προιόντα οπότε έχω φουλ ολοκληρωμένη άποψη και για τα κραγιόν και για τα μολύβια που σίγουρα θα έχετε δει σε πολλές bloggers αλλα και στο youtube.!Πάμε να ξεκινήσουμε..


θα ξεκινήσω να σας μιλάω για τα κραγιονάκια και κάποια λιπ γκλοςς τα οποία τα έχω καταευχαριστηθεί και έχω μείνει πολύ πολύ ευχαριστημένη και απο διάρκεια και απο ποιότητα..Όπως βλέπετε στα κραγιονάκια έχω ποιο πολύ γήινες αποχρώσεις τώρα..επειδή κάποια τα έδωσα στη μαμά μου διότι είχα πάρα πολλά και πρόσφατα έκανα ξεκαθάρισμα..τώρα που τα βλέπω θα ήθελα και ένα κοκκινάκι να έρθει να δέσει..χιχι !
Έχει άπειρες αποχρώσεις..αλλα όπως έχω παρατηρήσει οι τιμές απο μαγαζάκι σε μαγαζάκι είναι πολλές...κάπου τα έχω δει και 2 ευρώ το ένα..και πάλι είναι οικονομικά αλλα εγώ τα παίρνω απο ενα συγκεκριμένο μαγαζάκι απο Αιγάλεω που τα έχει ένα ευρώ!Πάμε να δούμε πως γράφουν..


Όπως βλέπετε σας έχω βγάλει δυο φώτο η αριστερή είναι με φλάς και η δεξιά χωρίς φλάς..επίσης σας έχω γράψει με μαύρο μολύβι τα νουμεράκια τα οποία έχω εγώ εαν ενδιαφέρεστε για κάποιο χρώμα.Είναι ματ αλλα όχι σε μεγάλο βαθμό..είναι πολύ πολύ ενυδατικά και έχουν πολύ καλή απόδοση.Επίσης μένουν για ώρεςςς αναλοίωτα και θέλουν μια ανανέωση αν φας η αν πιείς ..Παρατήρησα πως στα ποιο σκούρα χρώματα όμως φεύγουν ποιο δύσκολα μετά απο κάποιες ώρες..επίσης μου αρέσει να τα συνδυάζω με διάφορα μολυβάκια χειλιών που θα σας δείξω και ποιο κάτω...Ανετα θα τα σύγκρινα τα συγκεκριμένα με πολύ ακριβά κραγιόν ..Αξίζουν μια ματιά κορίτσια..!!!


Περνάμε στα δυο λιπ γκλος που έχω απο την σειρά και τα πήρα πρόσφατα..αρκετά συμπαθητικά,έχουν πολύ καλή απόδοση,δεν κολλάνε πολύ τα χείλια,το καλό είναι οτι δεν γυαλίζουν,δεν έχουν αυτή τη γυαλάδα που έχουν άλλα λιπ γκλος και μ'αρέσει πολύ αυτό..η διάρκεια δεν είναι κάτι σημαντικό όπως όλα τα λιπ γκλος θέλουν ανανέωση συχνά..


Aυτά είναι τα νουμεράκια για όσες ενδιαφέρονται..γενικά απ'οτι κατάλαβα φεύγουν πολύ απο το κατάστημα οπότε σίγουρα θα πάρω και κάποια άλλη απόχρωση μάλλον σε σάπιο μήλο..ήταν να πάρω εκείνη την απόχρωση αντί για το nude που πήρα..το οποίο μου είναι πολύ ανοιχτό σκέτο μόνο του οπότε το χρησιμοποιώ για να σπάω κάποια απόχρωση 


Απ'ότι βλέπω αυτά τα λιπ γκλος θα τα βολευτώ πολύ το καλοκαίρι που δεν  θέλουμε και πολλά πολλά πάνω μας..είναι οτι πρέπει..οπότε  θεωρώ οτι και αυτά αξίζουν μια δοκιμή!
Περνάμε σε ένα lipstain μπορούμε να το πούμε και αυτό γιατί γίνεται τελείως ματ..



Είναι απο τις ποιο όμορφες αποχρώσεις που έφεραν και την πήρα αμέσως..έχει πολύ καλή απόδοση αλλα το  θέμα με αυτό είναι οτι δεν φεύγει όμορφα απο τα χείλη...αρχίζει και φεύγει απο την μέσα μεριά των χειλιών οπότε κάνει αυτό το κενό ανάμεσα στα χείλια που δεν είναι και τόσο ωραίο για μένα..μόνο αυτό το αρνητικό μπορώ να βρώ..


Γενικά είχε πολλές καλοκαιρινές αποχρώσεις που δεν μου πολυάρεσαν και έτσι διάλεξα αυτή που είναι κόκκινο σκούρο κάπως..και ευτυχώς μου τέριαξε..Μου  θύμησε πολύ τα lip stay matt της essence..Επίσης και ένα άλλο αρνητικό είναι οτι  θέλει προσοχή στην εφαρμογή γιατί με ένα λάθος γίνεστε χάλια..και φεύγει και δύσκολα..εγώ το φοράω μαζί με ένα μολυβάκια για να έχω ήδη το περίγραμμα και μετά με προσοχή το περνάω..!



Αυτά τα μολυβάκια πιστεύω οι περισσότερες τα έχετε δοκιμάσει γιατί έχω δεί άπειρα reviews 
Είναι πολύ καλά μολυβάκια,μαλακά,έχουν τέλειες αποχρώσεις και τέλεια απόδοση!!
Το μολυβάκι φρυδιών μου κάθεται λίγο σκληρό και μάλλον ένα τσουκ ποιο ανοιχτή απόχρωση,αλλα γενικά με έχει βολέψει!!


όπως βλέπετε το μολύβι φρυδιών είναι λίγο σκληρό επειδή δεν φένεται καλά καλά η απόχρωση του ενώ το πάταγα αρκετά..στα φρύδια δεν το πατάω και τόσο πολύ αλλα γράφει ποιο εύκολα..επίσης γράφει δύσκολα αν έχω βάλει απο κάτω απο τα φρύδια πούδρα..γενικά όμως είμαι ευχαριστημένη..



Αυτά τα βερνίκια τα βλέπουμε παντού και είναι αρκετά αξιόλογα,είναι φυσιολογικά σε διάρκεια,λίγο υστερούν σε απόδοση ορισμένα αλλα γενικά μας έχουν βγάλει τις περισσότερες ασπροπρόσωπες !!!Αξίζουν και αυτά μια δοκιμή..έχουν άπειρες αποχρώσεις για όλα τα γούστα απο το ποιο σκούρο μέχρι το ποιο ανοιχτό,σετ για γαλλικό αλλα και χρυσόσκονες !!!
Και τελευταίο προιόν είναι μια πούδρα...


Για την ακρίβεια έχω μια πούδρα αγαπημένη και αυτή είναι της Manhattan και δεν την αλλάζω με τίποτα..αλλα κάποια στιγμή  θα ήθελα και μια αλλαγή να δοκιμάσω κ'άλλες πουδρίτσες...γενικά μου αρέσουν οι πούδρες,φοράω συνέχεια..λόγω οτι έχω και μικτή επιδερμίδα και το καλοκαίρι παραγίνεται αρκετά λιπαρή..Αυτή τη συγκεκριμένη την πήρα για να φωτίσω έτσι λίγο κάτω απο τα μάτια..αλλα μάλλον με ξεγέλασαν τα πολλά φώτα του μαγαζιού και έπρεπε να πάρω το νουμερο 1 αντί για το 2 που πήρα εγώ..είναι και αυτή αρκετά ανοιχτή...


Γενικά είναι πολύ ανοιχτή απόχρωση αλλα επίσης και εγώ είμαι πάρα πολύ ανοιχτόχρωμη(αρκετά άσπρη)χιχι οπότε για να με φωτίσει  θα ήθελα μια τσακ ποιο ανοιχτή !Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα πολλές φορές μόνο 2..αλλα γενικά είμαι ικανοποιημένη!Συγκεκριμένα με τις πούδρες  θέλω το κάτι παραπάνω και σε  θέμα κάλυψης και σε  θέμα να αφήνει ματ το πρόσωπο..!!Οπότε αν έχετε κάτι στο νου σας να μου πείτε και μια γνώμη βρε κορίτσια..!!
Αυτά είχα να σας δείξω ελπίζω να σας κατατόπισα με αυτά τα προιόντα..δεν σας έδειξα κάποιο foundation γιατί δεν δοκιμάζω με 1 ευρώ,είμαι λίγο σε αυτό παράξενη..αλλα σε άλλα προιόντα δεν βρίσκω το λόγο να μη δοκιμάσω...!!! :) 
Φιλάκια πολλά!!

11 σχόλια:

  1. Τα βερνίκια και τα μολύβια χειλιών είναι φοβερά αλλά και τα κραγιόν φαίνονται πολύ ωραία, σίγουρα θα τα δοκιμάσω!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως είναι πολύ καλά ..να τα δοκιμασεις οπωσδήποτε.Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. που μπορω να βρω τα καλλυντικα annie με 1 ευρω στο αιγαλεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalispera pira apo to internet proion tiw annie kai emeina eyxaristimeni omow sto internet ta pira me 5 eyro to kathena sin ta metaforika,,mporeite na m peite kana magazi pou mporo na ta vro gt den simfairei apo internet menw peiraia mporo kai aigaleo na pao..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ANNIE ΧΟΝΔΡΙΚΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα μου φαίνονται όλα. Ωστόσο λάτρεψα τα κραγιόν. Στα κραγιόν έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία. Όπως όλες μας νομίζω άλλωστε. Δεν ήξερα τη συγκεκριμένη εταιρία αλλά θα ρίξω μια ματιά. Σε ευχαριστώ πολύ!

    Αγνωστη Χ
    Blogger / e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω μια αδυναμία στα κραγιονάκια εννοείτε!Ρίξε μια ματιά,αξίζει :) εγω σ'ευχαριστώ..χέρομαι που σου άρεσαν

      Διαγραφή
    2. Μπορείς να μου πεις που μπορώ να βρω κατάστημα με προϊόντα annie? Γιατί δυστυχώς αυτό στο Αιγαλεω έχει κλείσει!😐

      Διαγραφή
    3. Συγνώμη που άργησα να απαντήσω τόσο πολύ ελπίζω έστω και τώρα να μπορέσω να σε βοηθήσω.Στο αιγάλεω δεν έχει κλείσει..εκτος αν δεν λέμε το ίδιο..Στο Τιτάν μπορείς να βρεις κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  6. Που μπορώ να βρω κατάστημα με προϊόντα annie? Το κατάστημα στο Αιγαλεω έχει κλείσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπερα! βρήκα εντελώς τυχαία προϊόντα της Annie στο κατάστημα blush (Νεφέλης 2, Πετράλωνα - βγαίνοντας από τον σταθμό του τρένου - κατεύθυνση προς Πειραιά ). Τα έχω ευχαριστηθει και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή