28/3/16

Αγαπημένα Μαρτίου ~ March Favorites

Γειά σας κορίτσια μου τι κάνετε?Συγνώμη που άργησα για post ελπίζω να μην μου το κρατάτε αλλα προσπαθώ να τελιώσω όλα τα καλλυντικά-προιόντα που έχω για να πάρω κάποιο καινούργιο και γι'αυτό δεν έχω πάρει τίποτα προς το παρών...Σήμερα θα κάνουμε τα αγαπημένα μου του μήνα και πάμε να ξεκινήσουμε..!



Ένα αγαπημένο σαμπουάν που δοκίμασα και λάτρεψα ήταν το Supersoft απο την Scwarzkopf που μυρίζει καρύδα και είναι για ταλαιπωρημένα μαλλιά και αυτό που με έκανε να το πάρω ήταν η τιμή του αλλα είχα ακούσει πολύ καλά σχόλια...μου άρεσε πολύ και ήδη έχω πάρει άλλο ένα να δοκιμάσω με argan oil !

Πάμε στο επόμενο που είναι μια μάσκα(θεραπεία) μαλλιών,είναι απο επαγγελμαστική σειρά την οποία την βρίσκετε στα Δάφνης..είναι για πολύ ταλαιπωρημένα και δύσκολα μαλλιά και λέει πως τιθασεύει την χροντρή τρίχα !Εγώ δεν έχω χοντρή τρίχα αλλα με βοηθάει στην ενυδάτωση και επίσης το χρησιμοποιώ σε κάποιες πελάτισσες !Για όσες ενδιαφέρεστε λέγεται Creative Walk απο την Cotril !
Στα αγαπημένα αυτού του μήνα δεν θα μπορούσε να λείψει το ξηρό σαμπουάν της Batiste που το λατρεύω αλλα θέλω να δοκιμάσω και το μπλέ γιατί μου κάθεται λίγο βαρύ στη μυρωδιά ..Είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει..δίνει μια φρεσκάδα,ένα άρωμα και επίσης δίνει όγκο στο μαλλί!!!
Επόμενο είναι το κονσίλερ απο την essence δεν θα πώ πολλά γι'αυτό το ξέρετε κορίτσια μου το έχω καταευχαριστηθεί και θα το ξαναπάρω !!
Μια κρέμα ματιών της Bioten που πήρα πρόσφατα,πραγματικά είδα διαφορά στα πρηξιματάκια γιατί μόνο αυτά έχω συνήθως..την απλώνω κάθε πρωί και βράδυ και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ !
Και προτελευταίο αγαπημένο μια παλετίτσα σκιών απο Donna πολύ οικονομική με bronze σκιούλες ..γυαλίζουν λίγο αλλα μου αρέσουν...



Τελευταίο και καλύτερο είναι αυτές οι επαγγελματικές βούρτσες γυαλίσματος σε 4 μεγέθη τις οποίες τις πήρα απο τα Δάφνης..αν έχετε λιπαρό η ξανθό μαλλί δεν θα σας πρότεινα να τις πάρετε..Αν είστε ξανθιά θα σας βολέψει μια ξύλινη βούρτσα (αν χρησιμοποιείτε βούρτσες στην καθημερινότητα σας)
Επίσης αν έχετε λιπαρό μαλλί καλό θα ήταν να λουστείτε καλά πριν τις χρησιμοποιήσετε γιατί έχει την τάση να γυαλίζει το μαλλί !!!Επίσης αν θέλετε οπωσδήποτε να τις χρησιμοποιήσετε πρέπει το μαλλί να έχει μια υγρασία ωστε να μην καεί !!!!Είναι κεραμικές,επαγγελματικές και θέλει πολύ προσοχή στην χρήση τους !

Αυτά ήταν κορίτσια τα αγαπημένα του μήνα...περιμένω τα σχόλια σας και τα λέμε σε επόμενο post !

 

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση! Μου έκαναν τρομερή εντύπωση οι βούρτσες! Στο ξηρό μου μαλλί θα ταιριάξουν πιστεύω! Πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου...θα σου τεριαξουν αν δεν είναι ταλαιπωρημένο οποιεσδήποτε βουρτσες γυαλισματος ! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι σκιές φαίνονται πολύ ωραίες!! Που μπορούμε να τις βρούμε??
    Btw τα ξηρα σαμπουαν εχουν σωσει κοσμο και κοσμάκι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα 😊😊 Εγώ τις σκιές αυτές τις παίρνω από ένα μαγαζάκι τύπου 1 ευρώ στο Αιγάλεω ..ισχύει για τα ξηρά σαμπουάν ειδικά τα συγκεκριμένα είναι τέλεια και οικονομικά

      Διαγραφή