20/4/16

Αγαπημένα Απριλίου ~ April Favorites


Γειά σας κορίτσια μου..τι κάνετε?Είμαι εδώ σήμερα με τα αγαπημένα του μήνα που μας χερετάει σιγά σιγά και είμαι έτοιμη να τα μοιραστώ μαζί σας γιατί έχουν πιάσει τόπο ευτυχώς..Μερικά τα έχετε δει και στο προιγούμενο post αγαπημένα του μήνα όπως άλλο ένα παρόμοιο Batiste,την κρέμα ματιών της bioten και αν δεν κάνω λάθος το σαμπουάν !

Ξεκινάμε με κάποια δειγματάκια που μου έδωσε η φαρμακοπειός μου με το gel καθαρισμού της Vichy Normaderm που είναι για δέρματα με τάση ακμής και λιπαρότητας..και ήδη το έχω χρησιμοποιήσει και μου άρεσε αρκετά και μαλιστα με συμφέρει πολύ διότι μέσα σε ένα κουτάκι περιέχει το gel την κρέμα και κάτι άλλο το οποίο μου διαφεύγει τώρα μόνο με 16 ευρώ..απλά δεν το πήρα γιατί δεν ξέρω αν θα μου τεριάξουν τα προιόντα :)

Συνεχίζω με αγαπημένο σαμπουάν το Repair & Care με άρωμα καρύδας για ταλαιπωρημένα μαλλιά και μ'αρέσει πολύ πολύ...θα έρθει review φυσικά αλλα να σας πώ πως μου τα αφήνει λίγο ξηρά τα μαλλάκια αλλα το άρωμα του είναι υπέροχο και μου κρατάει καλά την λιπαρότητα μέχρι και 2-3 μέρες...Σίγουρα θα το ξαναπάρω...ήδη έχω το άλλο με argan oil και περιμένε την σειρά του..χιχι!!!

Επόμενο είναι ένα απο τα αγαπημένα ξηρά σαμπουάν Batiste που τα έχω λατρέψει όλα μα όλα !!!
Δεν έχω να πώ πολλά λόγια...τα ξέρετε κορίτσια μου..τα θεωρώ απο τα καλύτερα και πολύ οικονομικά ξηρά σαμπουάν !!!

Συνεχίζω με μια κρέμα σώματος (την αγαπημένη μου χρόνια)της Garnier για ευαίσθητες επιδερμίδες με αμύγδαλο..έχει φοβερό άρωμα και ενυδατώνει τέλεια!

Επόμενα προιόντα είναι δυο μεικαπ απο την Seventeen που μου τα έδωσε μια φίλη να τα δοκιμάσω μιας και εκείνη δεν τα χρησιμοποιεί και με έχουν ενθουσιάσει πολύ...Το ένα το κάνω και κονσίλερ..και μου αρέσουν γιατί έχουν spf 15 !

Απο Nivea αγαπημένη δυο προιόντα την κρεμούλα την κλασσική την σκληρή που την χρησιμοποιώ για τα φρύδια μου και το αγαπημένο μου roll on stress protect !!!

Aγαπημένη αυτόν τον καιρό κρέμα ματιών της bioten βλέπω οτι δεν το έχουν τόσο πολύ ανάγκη τα μάτια μου αλλα την πήρα λόγω πρόληψης....και είμαι ικανοποιημένη χιχι !!

Τελευταίο και καλό έχω να σας προτείνω ένα αγαπημένο μου άρωμα ειδικά για αυτήν την εποχή 
Victoria Secret Very Sexy Now..



Tα κύρια συστατικά του είναι η καρύδα,η τουμπερόζα και το αγγούρι που φυσικά δεν μας έρχεται σε μυρωδιά έτσι..χιχι !Ποιο πολύ μυρίζει καρύδα!!!
Επίσης είναι γλυκό,τροπικό φρουτώδες και πολύ sexy όπως λέει και το άρωμα του..είναι πολύ βαρύ άρωμα αλλα είναι ιδανικό για αυτήν την εποχή..έχει μεγάλη διάρκεια και στον χώρο διακυμαίνεται άνετα..Επίσης είναι και πολύ λουλουδένιο και κοριτσίστικο..εγώ θα έλεγα οτι μου θυμίζει τσιχλόφουσκα με καρύδα μαζί..!!!!!Το λατρεύω..θα χαρώ να δώ σχόλια σας κορίτσια μου...
φιλάκια πολλά πολλά !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου