30/6/16

Small Summer Haul ~ Loreal,Essece,Sixteen,Baolishi...

Γειά σας ομορφιές μου...Χάθηκα για λίγο διάστημα λόγω υποχρεώσεων..να ξέρετε οτι παρακολουθώ τα blogs σας κορίτσια μου πάντα και ενημερώνομαι επίσης έχω ετοιμάσει αρκετά πραγματάκια να σας δείξω..σιγά σιγά όλα θα γίνουν !!! :) 
Πάμε να δούμε μερικά πραγματάκια που πήρα τον τελευταίο καιρό...τα έχω δοκιμάσει όλα φυσικά :) οπότε θα ακολουθήσει λογικά κάποιο review..

Πήρα επιτέλους το σαμπουάν το χρυσό της Loreal Elvive..είναι για ξηρά μαλλιά..εγώ έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά αλλα τίνουν να είναι λιπαρά..Στην αρχή το πήρα φυσικά λόγω της μυρωδιάς του επειδή μου θύμιζε πολύ το λαδάκι της σειράς το Extraordinary..Προς το παρόν μου αρέσει το σαμπουάν αν και το βρίσω λίγο ακριβούτσικο...πάντως περιέχει μπόλικο προιόν...!!!
Επόμενο είναι ένα αντιλιακό της Loreal με spf 30 απο την σειρά Sublime ...Λέει οτι είναι ιδανικό για μαύρισμα...επίσης είμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και αρχίζει να τελειώνει..το είχα πάρει με κάποια έκπτωση πρόσφατα απο τα Hondos...Η μυρωδιά του είναι απαίσια..μυρίζει σαν μπαγιάτικο...βαρύ άρωμα ..λεκιάζει τα πάντα απο ρούχα μέχρι μαγιό...έχει χρώμα μέσα..επίσης αφήνει και γκλίτερ...απο προστασία πήγε καλά τουλάχιστον ευτυχώς....δεν  θα το ξαναπάρω ΠΟΤΕ!!
Πήρα απο τα Hondos επίσης κάτι αυτοκολλητάκια για τα μαύρα στίγματα που λέει οτι περιέχουν αλόη...είναι μαύρα στο χρώμα ..δεν μπορώ να πώ οτι δεν μου άρεσαν..αλλα πιστεύω οτι είναι αρκετά σκληρά για το δικό μου δέρμα τουλάχιστον..έπαιρνα κάποια άλλα ποιο ήπια και μου άρεσαν αλλα δεν τα ξαναβρήκα ποτέ..(?) Η πωλήτρια μου πρότεινε αυτα και έτσι τα πήρα..Εκανε καλή δουλειά αλλα όπως είπα μου φάνηκε σκληρό..Την μέρα που το έκανα και έβαλα μακιγιάζ οι πόροι είχαν γεμίσει με πούδρα και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα..μάλλον επειδή ήταν η πρώτη μέρα και έπρεπε να το αφήσω και να μην κάνω μακιγιαζ...!!!
Προχωράμε με Essence την πούδρα που ήθελα να δοκιμάσω..ευτυχώς δεν μου αφήνει καθόλου λιπαρότητα στα σημεία που την φοράω..ίσα ίσα κιόλας..Κατάλαβα οτι  θέλει ελάχιστη ποσότητα και εγώ έβαλα αρκετή οπότε βγήκε κάπως βαρύ το αποτέλεσμα..παρ'όλα αυτά μου άρεσε!
Ενα πολύ οικονομικό κραγιονάκι το οποίο έχει πολύ καλή διάρκεια και γίνεται ματ χωρίς όμως να ξερένει τα χείλη..είναι απο την Baolishi.... θα σας δείξω πως φένεται στην φώτο παρακάτω...!!
Ενα πολύ οικονομικό σφουγγαράκι το οποίο το χρησιμοποιώ για κονσίλερ και πούδρες..με έχει βολέψει πολύ...επίσης δεν μπορώ να έχω μόνο ένα τετοιο γιατί έχω την εντύπωση οτι και να το πλύνω γεμίζει διαφορα μικρόβια..οποτε το αλλάζω συνέχεια..σχεδόν κάθε μήνα.!Τελευταίο και ποιο γλυκό...φιογκάκια για τα νυχάκια...μου φένονται τέλεια και πολύ καλοκαιρινά..!!!


Εδώ σας δείχνω κάποια βερνίκια που αγόρασα...και τις αποχρώσεις τους...Βεραμαν,κιτρινο παστελ,κοραλί και χρυσό...είναι πολύ καλοκαιρινές αποχρώσεις και τις έχω ευχαριστηθεί.!!!
Επίσης να σας δείξω την φώτο που φένεται το κραγιονάκι απο την Baolishi...


Aυτά απο εμένα για σήμερα κορίτσια  μου..ελπίζω να είστε όλες καλά...και να περνάτε τέλεια !!!

8 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα δει και εγώ το αντηλιακό και σκέφτηκα να το πάρω αλλά δε χρειαζόμουν ακόμη καινούργιο και ευτυχώς δεν το αγόρασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς..Φυσικά μπορεί να σου τ εριαξει..απλά σε εμένα δεν έκατσε δυστυχώς..Αλλά ούτε στον φίλο μου άρεσε και τόσο...Ούτε στη μητέρα μου..:)

      Διαγραφή
  3. την matte powder απο essence τη χρειαζομαι και εγω! και τα βερνίκια που επέλεξες είναι τέλεια χρώματα για το καλοκαίρι! με γεια! Μαρία kids-ofreneia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ .. :) χαίρομαι που σου άρεσαν 😚😚

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια πραγματακια αγορασες! Να τα χαρεις!
    Τα βερνικια εχουν εκπληκτικα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή