28/7/16

Αγαπημένα Ιουλίου ~ July Favorites

Γειά σας κορίτσια μου..ελπίζω να είστε όλες καλά και να απολαμβάνετε τις διακοπές σας..!!!
Σήμερα σας έχω μαζέψει μερικά αγαπημένα του μήνα που μας αφήνει και σας τα παρουσιάζω !!


Αρχικά όλο το καλοκαίρι δεν χρησιμοποιώ καθόλου μεικαπ κανονικό η βαρύ...γενικά βάφομαι αρκετά γιατί δεν μου αρέσει το πολύ ελαφρύ μακιγιαζ θέλω να κάνω κάτι και να φένεται..Αυτό μου το πρόσφερε η γνωστή σε όλες μας BB της Garnier...τέλεια κάλυψη που χτίζεται όσο θες..ματ αποτέλεσμα που δεν βγάζει πολύ λιπαρότητα..ειδικά αν προσέχω και λίγο και κάνω αέρα με την βεντάλια μου όσο είμαι έξω όλα πάνε καλά..!!!!Επίσης για ρουζ η για να κάνω τα κοψίματα χρησιμοποίησα ενα πολύ οικονομικό απο Mineral Cosmetics στο νούμερο 7 και μου έχει τεριάξει απόλυτα...έχει διάρκεια και απόδοση...!!!Με εχει βολέψει πολύ γιατί η συγκεκριμένη απόχρωση δεν είναι κεραμμυδί αλλα γκριζάρει ποιο πολύ...!!!Επίσης μια πούδρα που με έκανε να σκεφτώ αν θα την έβαζα στα αγαπημένα είναι αυτή της Essence η οποία δεν μου αφησε καθόλου λιπαρότητα και μου φώτησε το σημείο κάτω απο τα μάτια..επίσης έκανα και λίγο baking με αυτην...ξέρω δεν είναι κατάλληλη αλλα το δοκιμασα και αυτό...με αφησε ευχαριστημένη λίγο δεν μου τέριαξε με κάποια κονσίλερ και με στεναχώρησε...γενικά κατάλαβα οτι θέλει πολύ ελαφρύ χέρι.....Νομίζω οτι θα προτιμήσω κάποια ελεύθερης μορφής την επόμενη φορά...και καλύτερα το baking να το αφήσω για ποιο φθινόπωρο...!

΄Ενα πολύ οικονομικό κραγιονάκι απο Baolishi το οποίο γίνεται ματ..δεν ξερένει καθόλου τα χείλη..έχει ομορφη ροδακινί απόχρωση(6) το βρήκα σε μαγαζάκι τύπου 1 ευρώ αλλα απο τότε δεν το ξαναβρήκα δυστυχώς....δεν φεύγει αν πιείς η αν φας εχει καλή διάρκεια και το έχω λατρέψει..πιστεύω δεν έχει τίποτα να ζηλέψει...αν πέσει στο μάτι σας αξίζει μια δοκιμή!!!!!

2 μολυβάκια χειλιών απο Galaxy Colors πάλι οικονομικά..νομίζω κάπου στο 1,20 ευρώ ένα στην απόχρωση 128 και ένα στην απόχρωση 136...τα λατρεύω και τα 2 είναι πολύ κοντά στα χρώματα μου και είναι θεωρώ για όλες τις εποχές....

Ενα κλασικό kajal μολύβι ματιών απο την Maybelline που με έχει βολέψει πολύ για το εσωτερικό του ματιού !!!!!

Και περνάμε σε μαλλιά και σώμα....Κλασσικό αγαπημένο εδώ και καιρό το dry shampoo απο Batiste..το καλοκαίρι η αλήθεια είναι οτι δεν το έχω και τόσο ανάγκη..τα μαλλιά μου είναι λίγο ποιο ξηρά ...το χειμώνα μου είναι απαραίτητο όμως...επίσης το χρησιμοποιώ γιατί μου δίνει όγκο!!!!!
Πρόσφατα ήμουν σε κάποιο ταξίδι και είπα να δοκιμάσω το body mist απο Victoria Secret το Coconut Passion το οποίο μυρίζει τέλεια και περιέχει και glitter...ειδικά αν το συνδυάσετε με το άρωμα του είναι τέλειο....με μια έκπτωση μου κόστισε γύρω στα 20 ευρώ..!!!ευτυχώς...Και τελευταίο για άρωμα....είναι κλασσικό αγαπημένο Bronze Goddes απο Estee Lauder το οποίο προσπαθώ να το κρατήσω για να το έχω αλλα και για να διακοσμώ το έπιπλο μου ...Αυτό το κάνω με όλα σχεδόν τα καλά αρώματα που παίρνω...δεν μου αρέσει να τα χαλάω :P 


Εδώ σας έχω και κάποια swatch για το ματ κραγιόν και για τα μολύβια(με φλας)

Αυτά κορίτσια μου...ελπίζω να είστε όλες καλά...

6 σχόλια:

  1. εγώ εχω την πούδρα σε ελεύθερη μορφη και μου αρεσει πολυ...!!θα κανω και εγω τα αγαπημενα σε λιγες μερες..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα την αγοράσω κ εγώ με το που θα την βρώ..χιχι !θα περιμένω :) φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τα μολυβάκια από galaxy colors είναι φοβερά, καλύτερα και από της essence θα έλεγα! Το batiste σταθερή αξία! Όσο για το coconut passion... <3 λατρεία μεγάλη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω κορίτσι μου ....χαίρομαι που σου άρεσαν 😚😚😚😚😚

      Διαγραφή
  3. Φανταστική η ΒΒ της Garnier είναι και δικιά μου αγαπημένη :) σήμερα σε βρήκα και έχω ενθουσιαστεί με το Blog σου :) αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου θα χαρώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...εννοείτε πως θα περάσω :)

      Διαγραφή