18/8/16

Πως φρεσκάρω το χρώμα των μαλλιών μου ~ How to fresh my hair color

Γειά σας κορίτσια μου σήμερα είπα να κάνουμε ενα διαφορετικό post που θα σας πώ τι κάνω αφου έχω βάψει τα μαλλιά μου και στη συνέχεια για να φρεσκάρω απλά το χρώμα μου και να μην έχω ανεπιθύμητες κιτρινίλες..!!!!
Αρχικά να σας πώ ποια προιόντα χρησιμοποίησα 


Αυτό που χρειάζομαι ότα βάφω τα μαλλιά μου..είναι η βαφή μου..εσείς φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια βαφή πέρνετε(για ξανθιές) και ενα οξυζενέ 30 βαθμών..
Για τη συνέχεια θα σας πώ παρακάτω..
Αφού έχω βάψει μόνο την ρίζα μου την αφήνω να δράσει για 1 ώρα αυστηρά.!
Η ξανθιστική στην ουσία ζυμώνει την ρίζα μας μέχρι να μας δώσει το τελικό αποτέλεσμα που το δίνει στο τελευταίο δεκάλεπτο..οπότε όλη η δουλειά γίνετε τότε..!!!Εγώ χρησιμοποιώ πάντα κάποια βαφή που να μην είναι ατόφια..δηλαδή να μην έχει 0 στο τέλος..πάντα προτιμώ να έχει το 1 η το 8 που είναι αποχρώσεις βιολε οι οποίες σπάνε την κιτρινίλα ! :) 
Αφού ήρθε η ώρα να ξεβγάλω ετοιμάζω το μείγμα μου....Ξεχασα να αναφέρω οτι κρατάμε μια περίσια βαφή στο μπολ για το μείγμα... :) 


Στην ουσία αυτο που έχω κάνει..είναι μέσα στην βαφή που κράτησα έβαλα αρκετο silver shampoo εγώ έβαλα της Jean Iver γιατί είναι το μόνο που μου κάνει δουλειά..!!!!
Το ανακατεύω για να γίνει ενα μείγμα..θα βγεί λίγο λεπτόρευστο δεν μας πειράζει !
Αφου ρίχνω νεράκι στα μαλλιά μου κάνω πολύ καλό μασάζ για 5-10 λεπτά...νεράκι-μασαζ-νεράκι-μασαζ και πάει λέγοντας...Στη συνέχεια προσθέτω όλο το μείγμα ρίζα-άκρη και κάνω καλό μασαζ και το αφήνω να δράσει για 5 λεπτάκια !!!!Ξεβγάζω με κανονικό σαμπουάν,βάζω την μάσκα μου όπως πάντα και έτοιμο !!!!
Το δικό μου βγαίνει κάπως έτσι..και το διατηρώ εδώ και αρκετά χρόνια...


Πάμε κορίτσια μου να δούμε τι κάνω μετά απο καμια εβδομάδα για να το φρεσκάρω λιγάκι...γιατί ποτέ δεν μου αρέσει να το παρατάω το μαλλί μου....θέλω να πάντα να είναι και να φένεται όμορφο όσο γίνεται...
Αρχικά αυτά που βάζω εγώ μέσα στο μπολ μου είναι...Το contitioner μου...λίγο απο το silver shampoo και ένα contitioner σε μωβ απόχρωση που έχω της Garnier...


Τα ανακατεύω όλα πολύ καλά...και πάλι βγαίνει πολύ λεπτόρευστο αλλα δεν μας πειράζει και σε στεγνό μαλλί αρχίζω και τα περνάω καλά καλά με το χέρι μου τούφα τούφα ριζα-ακρη χωρίς να κάνω πολύ μασαζ και να το τραβάω απο τα μαλλιά μου γιατί θα φύγει...απλά το αφήνω να δράσει για 20 λεπτάκια περίπου...αν το αφήσω 5 λεπτάκια δεν κάνει πολύ δουλειά κορίτσια μου σε μένα οπότε κάνω λίγη υπομονή για να έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα..!!!
Το ξεβγάζω καλά καλά κάνοντας και πάλι μασαζάκι και προχωράω στο λούσιμο...
Εμένα μου βγαίνει κάπως έτσι μετά 


Αυτά κάνω εγώ για να διατηρώ το χρώμα μου..θέλει χρόνο και όρεξη και πολύ αγάπη για να φροντίσεις ένα συγκεκριμένο χρώμα και ειδικά το ξανθό...και ειδικά μόνη σου στο σπίτι....
Γι'αυτό αν δεν μπορεί κάποια κοπέλα να τα φροντίζει η γνώμη μου είναι να μην τα κάνει κατάξανθα και τα ταλαιπωρεί και τα αφήνει στην μοίρα τους....!!!!
Πείτε μου την γνώμη σας :) 





2 σχόλια:

  1. Τέλειο το χρώμα σου, πες μου σε παρακαλώ τι βαφή και τι απόχρωση χρησιμοποιεις με το 30 οξυζενέ...τα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 12.81 της Jean Iver με 30αρι οξυζενέ!Συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση αλλα ένα προβλημα που είχα με άφησε πίσω !

      Διαγραφή