3/8/16

Mini Haul Aυγούστου ~

Γειά σας κορίτσια μου...τι κάνετε?Εγώ έκανα λίγες αγορές έτσι για το καλωσόρισμα του μήνα..όχι πολλές και ούτε ακριβές και ποιο πολύ κάποια πραγματάκια που χρειαζόμουν...πάμε να τα δούμε!!


Πάμε να τα δούμε αναλυτικά κορίτσια μου....


Για αρχή είδα οτι βγήκε νέα συσκευασία στις βαφές που παίρνω της Jean Iver..για κάποιο λόγο τον τελευταίο καιρό δεν υπήρχαν πολλά ξανθά στα ράφια και νόμιζα οτι σιγά σιγά εξαφανίζεται σαν εταιρεία αλλα έβγαλαν αυτές τις καινούργιες συσκευασίες..όσες χρησιμοποιούν αυτές τις βαφές σίγουρα θα το έχουν προσέξει.....και με μεγάλη μου χαρά την τίμησα για να την δοκιμάσω..και πάλι δεν είχε μεγάλη ποικιλία αλλα τέλος καλό όλα καλά!!!χιχι....επόμενο απο Jean Iver είναι τ αγαπημένο μου silver shampoo το οποίο έπαιρνα και παλιά και κάποια στιγμή το σταμάτησα για να δοκιμάσω της lorvenn που δεν μου άρεσε καθόλου και δεν έκανε τίποτα με κανέναν τρόπο...τσάμπα τα λεφτά του για εμένα....!!!!Αυτό με αφήνει ευχαριστημένη εδώ και αρκετά χρόνια.. :) 



Επίσης πήραμε να δοκιμάσουμε την περιβόητη Versace 19.69 που την εκθίαζαν στην τηλεόραση και πιστεύω όχι άδικα γιατί αυτές τις μέρες που την δοκιμάζουμε με την μαμά μου δεν έχουμε ακόμα κάποιο παράπονο...φυσικά εκείνη την δοκιμάζει ποιο πολύ και μαζί με τον ορό και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένη...σαν υφή είναι παχύρευστα και τα δυο προιόντα αλλα δεν είναι και τόσο λιπαρά..ίσα ίσα αφήνουν βελούδινη την επιδερμίδα..!!!!!


Ήθελα πολύ να πάρω ένα πινέλο όχι πολύ πολύ μαλακό ούτε πολύ σκληρό για foundation το οποίο να είναι buffer γιατί μόνο αυτά βολεύομαι..δεν ήθελα να πάρω απο Hondos γιατί για εμένα είναι ακριβά και αρκετά χάλια ποιότητα αλλα δεν ήθελα να επενδύσω και σε κάτι πολύ ακριβό αν και τα επόμενα πινέλα που έχω στο νου μου είναι τα Real Techniques!Αυτό μου κόστισε καπου στα 8 ευρώ απο τα H&M και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα...!!!


Επειδή μου αρέσει να πειραματίζομαι με τα κονσίλερ αποφάσισα να δοκιμάσω αυτό της Essence το Soft touch στην απόχρωση 10 soft beige..αλλα δεν θα το ανοίξω ακόμα..απο Σεπτέμβρη και μετά γιατί έχω ήδη 2 ανοιχτά οπότε είναι αμαρτία όσο και να θέλω να δοκιμάσω...!!!!


Τελευταία πραγματάκια τα οποία τα χρειάζομαι γενικά όλο τον χρόνο χειμώνα,καλοκαίρι και μου είχαν τελειώσει είναι ένα αμυγδαλέλαιο και ένα καστορέλαιο τα χρησιμοποιώ όλο τον χρονο για πολλές χρήσεις για μαλλιά για δέρμα..για ντεμακιγιάζ ματιών και τα λατρεύω μαζί με το λάδι καρύδας....

Αυτά κορίτσια μου αγόρασα τον τελευταίο καιρό λίγα και καλά και αρκετά ψαγμένα ορισμένα γιατί δεν θέλω να σπαταλάω και πολλά χρήματα..Αν έχετε δοκιμασει κάποιο περιμένω τα σχόλια σας...είστε εδώ η είστε όλες διακοπές ? 
Φιλάκια πολλά !!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες αγορές!Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω.
    Μόλις ανακάλυψα το blog σου:)Γράφεις πολύ ενδιαφέροντα άρθρα!Έγινα και μέλος.
    Θα χαιρόμουν αν έριχνες μια ματιά στο blog μου- schoolflowers.blogspot.com
    Ελπίζω να σου αρέσει:D
    Περιμένω κι άλλα άρθρα σου..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου..χάρηκα που σου άρεσε..!!!Ήδη έχω ρίξει και έχω γίνει μέλος και στο δικό σου...!!!! :) Stay tuned

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραιό το άρθρο σου! Δεν έχω αγοράσει κάποιο απο αυτά αλλά ψάχνω ενα πινέλο σαν αυτό που πήρες και όταν πάω για ψώνια θα το ψάξω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή