21/9/16

Haul Σεπτεμβρίου ~ Φθινοπωρινό Haul ~

Γειά σας κορίτσια μου πως είστε?Αργησα να κάνω κάποιο post επειδή γενικά είχα ξεμείνει και έπρεπε να αγοράσω κάποια πράγματα που χρειαζόμουν και ακόμα δεν τα έχω αγοράσει όλα οπότε πάμε να σας δείξω τι αγόρασα αυτόν τον μήνα μέχρι τώρα!!


Αρχικά πήρα τα Nivea roll on γιατί είναι τα αγαπημένα μου οπότε φροντίζω να μην ξεμένω ποτέ μα ποτέ!Πήρα το pearl and beauty πολλά talck sensation γιατί είναι τα αγαπημένα μου επίσης πήρα το dry comfort και το stress protect!Οι μυρωδιές τους είναι τέλειες και τα λατρεύω απλά!!!!
Επόμενο είναι ένα βερνικάκι απο την Annie σε μπορντό απόχρωση που μου αρέσει πολυ αυτόν τον καιρό!!!!Μια κρέμα χεριών απο Vaseline γιατί απο δώ και πέρα σίγουρα μας χρειάζεται!!!!Είναι πολύ ωραία και αυτή και αλλη μια αγαπημένη μου είναι της Avon (όλες οι κρέμες χεριών)
Επίσης πήρα την Black Opium γιατί είναι οτι πρέπει για αυτήν την εποχή που σιγά σιγά φεύγουμε απο τα καλοκαιρινά αρωματάκια..Ναι το ξέρω είναι περσινή αλλα δεν έχει να κάνει..είναι τέλεια!
Τελευταίο σε αυτήν την φώτο είναι το λαδάκι της Pantene το χρυσό..το βρήκα σε προσφορά και το πήρα έτσι για να υπάρχει!!!!


Ουφ!!Πάμε σε λίγο beauty προιόντα και αυτά δεν είναι και πολλά και είναι και οικονομικά..Πήρα το μεικαπ της Maybelline το Better Skin και νομίζω είναι η 4η φορά που το παίρνω.Μου τελειώνει σιγά σιγά η BB cream και είπα αφού χειμωνιάζει να περάσω στις παλιές συνήθειες!!!
Επίσης δυο κραγιονάκια απο Sixteen και ένα απο Beauty Line Cosmetics το οποίο μου το έκανε δώρο μια φίλη μου για να το δοκιμάσω...
Γενικά μου άρεσε μετά απο λίγα λεπτά αφού στέγνωσε και αυτό γιατί όταν το άπλωνα μου θύμισε αρκετά lip gloss..Δεν ξέρω ποια απόχρωση είναι..απ'έξω φένεται μπορντό αλλα όταν απλωθεί είναι σαν ένα απλό κοκκινάκι !


Επιτέλους πήρα να δοκιμάσω ένα απο τα πολυσυζητημένα ματ lipstick απο Golden Rose!!!!
Το πήρα στην απόχρωση 3 και αυτό μετά απο πολύωρη σκέψη πάνω απο το Stand αλλα κάποια στιγμή θα ξαναπάρω άλλο ένα που έβαλα στο μάτι!!!Γι'αυτό δεν θέλω να σας πώ και πολλά γιατί το κρατάω για Review υπήρχαν και κάποια θετικά αλλα και κάποια αρνητικά!!Γενικά πάντως ήταν μια καλή αγορά!!!!


Προχωράμε παρακάτω..

Σε μια απο τις πολλές επισκέψεις μου στα Δάφνης το μάτι μου πήρε αυτήν την κρεμούλα την οποία την είχα καταργήσει και έτυχε απλά να την δώ στο ράφι δεν ξέρω πως...σα να ήξερε οτι θα πάω εκείνη την ημέρα και θα την βρώ!!!Την είχα ξαναπάρει στο παρελθόν αλλα μου είπαν οτι τελικά δεν θα ξαναβγεί..!!!Την χρησιμοποιώ με το σταγονόμετρο γιατί δεν θέλω να την τελειώσω!!!
Είναι ένα κοντίσιονερ που τιθασεύει απο το φριζάρισμα και ενυδατώνει τα μαλλιά επίσης μυρίζει εκπληκτικά..κάτι το τέλειο..παραδεισένιο...κάτι σε νησί,καλοκαιρινό δεν ξέρω όλα αυτά μαζί!!!!!
Στο ταμείο μου έδωσαν αυτό το δειγματάκι σαμπουάν να δοκιμάσω που λέει οτι περιέχει κερατίνη..Το δοκίμασα,εντάξει δεν μπορώ να πώ οτι είδα κάτι..ένα απλό σαμπουάν είναι :) 

Το δικό μου σπρέυ κατά της θερμότητας τελείωσε..και σας μιλάω για το αγαπημένο Jean Iver που το ψάχνω εδώ και 2 εβδομάδες και δεν μπορώ να το βρώ πουθενά..το καταργήσανε?Οποια κοπέλα γνωρίζει κάτι ας μου δώσει τα φώτα της...Kαι έτσι πήρα αυτό εδώ της Loreal το Elnett Satin το δοκίμασα 2 φορές αλλα μου φάνηκε σαν να αφήνει κάποια λιπαρότητα στο μαλλί..ενώ της Jean Iver ίσα ίσα που φρέσκαρε και λίγο την κατάσταση..δεν ξέρω θα το τελειώσω και βλέπουμε χιχι!!!

Πήρα για μια ακόμα φορά το αγαπημένο μας αφρόλουτρο το οποίο άλλαξε συσκευασία..Είναι η βανίλια μαδαγασκάρης απο τον Pappoytsanis και το χρησιμοποιούμε εδώ και αρκετά χρόνια..όσα και να δοκιμάζαμε αυτό και τα dove ήταν πάντα τα αγαπημένα μας!!!!

Για το τέλος σας άφησα μια μασκούλα προσώπου με καυτή σοκολάτα και πορτοκάλι που μυρίζει πραγματικά αυτό που λέει!!!θα σας κάνω σχετικό review αλλα θα σας πώ και μερικά πραγματάκια.Είναι απο την εταιρεία 7th Heaven την οποία βρίσκετε στα Hondos..Η συγκεκριμένη λέει οτι καθαρίζει τους πόρους και το πρόσωπο απο κάθε ίχνος ρύπων και ενυδατώνει καλά!Αυτο που μου έκανε εντύπωση είναι οτι η σοκολάτα είναι λίγο "καυτή" δεν σου καίει το δέρμα..απλά όταν την απλώνεις νιώθεις σα να θερμένεται στο χέρι σου αλλα μέχρι έκει!Την άφησα όσο έλεγε και πραγματικά μου άρεσε η αίσθηση μετά το ξέβγαλμα..θα την ξαναδοκιμάσω και αυτήν και άλλες απο αυτήν την εταιρεία !!!
Σας καληνυχτώ με αυτήν την φωτογραφία κορίτσια μου.Να είστε όλες καλά!!!


3 σχόλια:

  1. Αννούλα μου γεια σου.βάφω τα μαλλιά μου με τη βαφη jean iver και χρησιμοποιω το 12.81 πλατινε περλε σαντρε μαζι με 00.18 ασημι για να σπαει την κιτρινιλα.δεν εχω παραπονο απο το χρωμα δεν κιτρινιζει πολυ δηλαδη καθως το φυσικο μου χρωμα ειναι γυρω στο 7αρι αλλα την τελαυταια φορα προσθεσα στη βαφη που χρησιμοποιω και ενισχυτικο βιολε για να μωβιζει λιγο.ωστοσο δεν το αφησα πολυ ωρα γιαιτι φοβηθηκα μη βγω τελειως μοβ,το χρωμα κρατησε για 2-3 λουσιματα καιμετα εγινε λιγο κιτρινο.πως θα μπορουσα να το κανω σωστα ωστε να διατηρηθει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου..Αυτό το νούμερο χρησιμοποιώ και εγώ μαζί με το 0.18 όπως είπες.Αστα λίγο να ησυχάσουν και κάνε μόνο την ρίζα σου και μετά απο λίγο καιρό προς το τέλος του χρόνου της βαφής πέρνα μόνο όσα σου πορτοκαλίζουν η κιτρινίζουν και αστα !Επίσης στο λούσιμο πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή όπως το νεράκι σου να είναι αρκετά κρύο..όσο δηλαδή το αντέχεις και να κάνεις καλό μασαζάκι.Επισης χρησιμοποίησε ένα καλό μωβ σαμπουάν και πέρνα τα.Αστο 5-10 λεπτά και ξέβγαλε τα.Εαν μπορείς μην κάνεις παραπάνω απο 1 χέρι σαμπουάν για να ποτίσει καλύτερα το χρώμα :) Καλά αποτελέσματα κορίτσι.

      Διαγραφή
  2. Σου προτείνω να διαβάσεις και το αναλυτικό post για το πως διατηρώ εγώ το χρώμα μου :) https://annoulawalker.blogspot.gr/2016/08/how-to-fresh-my-hair-color.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή