21/10/16

Aγαπημένα Οκτωβρίου ~ October Favorites

Γειά σας κοριτσάκια μου..πως είστε?Εγώ άλλαξα λίγο την εμφάνιση του blog και σιγά σιγά προσπαθώ να αλλάξω και λίγο το σπίτι μου και ειδικά το δωμάτιο μου να το κάνω λίγο ποιο απλό..να απαλαγώ επιτέλους απο το τόσο πολύ ροζ που είχα και τα καταφέρνω μπορώ να πώ..!!
Οπότε γενικά είπα να κάνω μια ανανέωση στην ζωή μου...!!Πάμε να σας δείξω τα αγαπημένα μου για αυτόν τον μήνα τα οποία μερικά τα έχετε ξαναδεί..και μερικά παίρνουν την θέση επιτέλους παλιών για να μπούνε καινούργια 


Aρχικά έκανα μια βολτούλα στα Sephora στην Ερμού και είχα πάει να πάρω το The pore απο Benefit αλλα μετά ξεψάχνισα εκεί τα ράφια αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι ποιο οικονομικό και μου πρότειναν αυτό!Αυτόν τον καιρο οι πόροι μου στην μύτη είναι στο ζενιθ τους..δεν ξέρω για ποιο λόγο..και αποφάσισα να πάρω αυτό το προιόν που είναι σαν βελούδο μπας και σωθώ λιγάκι όταν κάνω μακιγιαζ! Εξομαλίνει λέει τους πόρους και αφήνει ενα ματ αποτέλεσμα που διαρκεί πολλές ώρες !!!Προς το παρών μου άρεσε...αλλα έπαθα ένα μικρό σοκ γιατί είδα οτι και η Essence είχε τέτιου είδους προιόντα πολύ ποιο οικονομικά αλλα δεν πειράζει...στο μέλλον :)


Στα Hondos τελικά κατέληξα και πήρα αυτήν την πούδρα σε σκόνη της Essence γινόταν ο κακός χαμός και όλες οι κοπέλες είχαν πέσει πάνω απο την Essence και με τα χίλια ζορια κατάφερα να την πιάσω...χαχα!!Την πήρα γιατί τώρα τελευταία όταν έχω χρόνο κάνω λίγο baking ..!!!


Επόμενο ένα προιόν για τους μαύρους πόρους που το χρησιμοποιούμε όλη η οικογένεια και μας αρέσει πολύ !!!Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο απλά αυτοκολητάκια είναι..και δεν είναι τόσο δυνατά όσο κάτι άλλα μαυρα που σου τραβάνε όλο το δέρμα !!


Ενα προιόν που όλες ξέρουμε και αγαπάμε την BB απο την Garnier ακόμα να μου τελειώσει μετά απο συνεχης χρήση..τώρα είναι στα τελειώματα και θα αρχίσω να χρησιμοποιώ μάλλον το κανονικό μου foundation.


Eνα lipstick που χρησιμοποιώ καθημερινά..δηλαδή είναι το καθημερινό μου ας το πούμε..χαχα !
Είναι ένα αρκετά έντονο αλλα το φοράω όταν δεν θέλω να βάψω τα μάτια μου οπότε με βγάζει ασπροπρόσωπη..Μου άρεσε πολύ..ειδικά μετά απο πολύ ώρα μένει εκεί και δεν φεύγει με τίποτα!!Ξέρω σε μερικές κοπέλες δεν άρεσε και πολύ.όπως πχ.στην φίλη μου που μου το χάρισε και όμως..εγώ το έχω ευχαριστηθεί!!!


Συνεχίζω με αυτο το gel eyeliner απο την Maybelline.Το οποίο είναι και αυτό δωράκι απο το αγόρι μου και μου άρεσε πάρα πολύ!Γενικά τώρα τελευταία βολεύτικα τα gel eyeliner απλά θέλω λίγο τον χρόνο μου για να το καταφέρω με το πινελάκι..Αλλα το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ !!!Το συγκεκριμένο μου θυμίζει πολύ και της Loreal στην χρυσή συσκευασία αλλα έτσι και αλλιώς αυτά δεν έχουν και μεγάλες διαφορές!!!!


Επόμενο είναι το προιόν κατά της θερμότητας απο Loreal Elnett..μαρέσει πολύ η μυρωδιά του αλλα και η δουλειά που κάνει..Γενικά το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν οτι τα λιπαρώνει λιγάκι..Κατα τα άλλα καλά μέχρι στιγμής..!!

Αυτά ήταν κορίτσια μου τα αγαπημένα..περιμένω τα σχολια σας!!!
Φιλάκια πολλά!!!

4 σχόλια:

  1. πολύ ωραια ολα <3
    την πουδρα απο Essence θέλω να τη δοκιμάσω και το ιδιο και το κραγιονάκι απο BL <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την πούδρα και την bb τα έχω δοκιμάσει και μου έστρωσαν και εμένα πολύ καλά!Ακόμη δεν έχω δοκιμάσει gel eyeliner και νομίζω παως αυτό της maybelline θα είναι μια καλή αρχή :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι να το δοκιμάσεις κοπέλα μου..ειναι πολυ καλο και οικονομικό!! :)
      Φιλιά

      Διαγραφή